Bitteliten Startet 6.Oktober.2013 Del på Facebook Startet 6.Oktober.2013 (redigert) Jeg kjøpte en flaske Muc Off for å vaske motorsykkelen. Har hørt positivt om produktet fra terrengsyklister. Ble positivt overraska selv, og tenkte at jeg skulle prøve den på jolla i dag. Såpa har ingen negativ innvirkning på metall, plast eller gummi, så jeg tenkte det kunne være greit. http://www.sykkelsport.no/index.php?main_page=product_info&products_id=993 Og det ble veldig bra. Selv sorte streker på tubene på jolla gikk greit bort, og gelcoaten ser nesten nypolert blank ut. Antisklibelegg ble skinnende hvitt og selv på vinylputene funka dette bra. Jeg har kjøpt flaska på XXL. Det finnes i de fleste sportsbutikker som selger sykler, og på masse nettbutikker. Til sommeren kommer nok denne ombord hos oss som standard såpe også - dog må det prøves om teaken reagerer på den - det har jeg ikke prøvd. Redigert 6.Oktober.2013 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.