Jump to content

Frakt av saga 27 molde- nordland, tips?

Alternes.

Recommended Posts

Jeg vurderer å kjøpe en saga 27 som står i molde, har ikke så mye å rutte med så planen var egentlig å kjøre den sjøveien til mosjøen men ser at været neppe vil tillate en problemfri transport sjøveien på denne tiden av året på disse kanter. Jeg har veldig lyst på denne båten men vet ikke hvor jeg kan henvende meg og ser for meg tusenvis av kr for og få denne transportert opp hit :/ hva må jeg regne med for og få denne transportert til mosjøen/ sandnessjøen? hvilke firmaer driver med slikt på disse kanter? :smiley::smiley::smiley: kan den eventuellt fraktes på båthenger selv med stor bil? leie henger?

Redigert av Alternes. (see edit history)

KNS MEDLEM

Fikk lastet min nykjøpte Fairline Phantom 37 i dag kl 14 i Verdal/Trondheim. Båten (Kristian With) er i skrivende stund på vei ut Trondheimsfjorden med kurs for Stavanger. Dette betalte jeg 25.000,- ink.mva for. Og dialogen med rederi og skipper har vært upåklagelig!

Ta kontakt med Per Følling og få en pris ;-) PS: Disse karene har peiling....frakter 250-300 fritidsbåter pr år.

Fikk båten levert i går kveld/natt ;-)

Jeg syns dette gikk aldeles knirkefritt og god dialog med skipper ombord underveis samt proffe folk som hpndterte lasting og lossing. Prisen på 25k syns hvertfall jeg var OK. Med 2 x VP 63P og Trondheim -Stavanger vil jeg tro det hadde gått med litt suppe. Har ikke regnet på forbruket....

Tanken på å få båten ned fort uten å måtte vente på greit vær og fri fra jobb osv gjorde at jeg tik dette valget uten å nøle ;-)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...