Antilia Svart 8.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2013 Gratulerer med fin båt!!!! :-) Sitér dette innlegget Min hjemmeside: https://rgro94.wixsite.com/ronnies-side Link to post
Arvid_A Svart 9.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2013 Gratulerer! - og velkommen inn i "Nidelv-familien"! Du har et spennende vinterhalvår foran deg, med å "krabbe rundt" i kriker og kroker for å få best mulig oversikt, mens du venter på at en ny båtsesong starter! Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv 1874 Svart 9.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2013 Jeg slutter meg til gratulantene! Det er nok en båt du kommer til å bli fornøyd med Hvis du trenger hjelp eller skal spørre om noe, har du telefonnr. og emailadresse, ellers må vi alle møtes til våren! Sitér dette innlegget Link to post
Joergen86 Svart 13.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2013 Jeg kunne tenke meg noen bilder jeg da ;) ikke for å mase men.. Sitér dette innlegget Link to post
Pequod Svart 13.Oktober.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2013 Tusen takk for gratulasjonene! Og takk for alle tilbud om hjelp og råd! Kommer nok til å benytte meg av dem! Har allerede et spørsmål: Jeg fikk jo motoren i gang igjen da den stoppet, og den startet også prikkfritt etter at jeg fylte opp på Lindøya (det er en annen tråd om hva som skjedde på henteturen), men ville det vært en ide å foreta en fullstendig lufting av motoren når jeg tar den ut for en ny tur? Sånn for sikkerhets skyld? Og bytte filter i tilfelle det kom vann i det? Jeg kunne tenke meg noen bilder jeg da ;) ikke for å mase men.. Her er noen bilder, flere finner du på bloggen min! :-) Gjør dette på mobil fra London, så håper det funker! Jeg skjønner at jeg er alvorlig angrepet av båtfeber når jeg sitter her i London og irriterer meg over det gode båtværet hjemme! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Bergen dørk Svart 13.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2013 Jeg ville ikke luftet motoren hvis den starter uproblematisk og går uten "feilskjær", men du bør lære deg det f.eks. når du neste gang skal bytte dieselfilter....da kreves vanligvis lufting, selv om jeg har kuttet det mange ganger helt uproblematisk, og kun pumpet diesel fram til filteret etter bytte. "If it ain't broken, don't fix it"! Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Pequod Svart 13.Oktober.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Oktober.2013 Høres fornuftig ut, Bergen dørk! Har tenkt å prøve å ta båten ut noen ganger i løpet av uka hvis været er sånn noenlunde! Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Laholm Svart 14.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2013 Major Andy (innlegg 18), Dersom dine store dager i båtlivet bare er når du kjøper eller selger båt, så har du gått glipp av mye! Jeg håper trådstarter får glede ut av å ha båten, ikke bare å selge den videre. Selv er jeg i den fasen hvor jeg er veldig glad for båten jeg har, og ønsker å beholde den lenge! Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.