Rødbyen Svart 14.Oktober.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2013 (redigert) Takk for innspill, men som jeg skrev tidligere i innlegget så blir det ikke handel bla. fordi vi vil ha større båt . Redigert 14.Oktober.2013 av Rødbyen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Helge78 Svart 14.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2013 Trur det er slik at det er de som ikkje har hatt Bayliner som sier det er ein dritt båt, og derfra ødelegger for de som skal selge sin Bayliner. Eg har selv ein Bayliner 2655 fra 1999, og det er på ingen måte noen dritt båt, men er jo ikkje ein fancy dyr båt og ein og annen løsning kunne jo med fordel vært gjort annerledes. Sitér dette innlegget Link to post
Rødbyen Svart 14.Oktober.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2013 Ok. Det er som sagt ikke aktuelt å kjøpe denne båten likevel blant annet fordi vi har bestemt oss for større båt! Hvordan kan jeg få slettet innlegget mitt tro? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 14.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2013 Ser ingen grunn til å slette innlegget. Lag heller en ny tråd om ditt neste båtprosjekt;-) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Alfaboot Svart 14.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2013 Sjekk for lekkasjer. Hadde en 285, veldig mye båt for pengene og gode innredningsløsninger, men det er endel løsninger som en skulle tro var designet av ikke båtfolk. Bl.a. lakk det inn mange steder i overgang vinduer/kalesje, og overgang targabøyle/kalesje. Fikk laget en norsk kalesje etterhvert. I tillegg lakk det vann som kom inn i midskabin. Jeg skjønte etterhvert at enhver lekkasje samlet seg der. Dette ble bedre da det ble ettergått med tetningsmasse på alle steder som det kunne lekke vann inn i skroget. Synd med disse irritasjonsmomenter, for, som nevnt, masse båt for pengene. Men det første jeg tenkte på var også at Steyr 256 måtte være i minste laget for 3058. Dette må prøves og vurderes! Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 14.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Oktober.2013 Du får se på modellen over da, 3258 som er betydelig større enn 3058. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.