ehrnst Startet 13.Oktober.2013 Del på Facebook Startet 13.Oktober.2013 Jeg trodde den kom sammen med eksosen, men når jeg skulle konservere i dag kom alt vannet ut ved drevplaten og rant ned akterspeilet. Har jeg en stor jobb foran meg, eller er alt som det skal være? Takk for svar. Sent from my Lumia 800 using Tapatalk Sitér dette innlegget Link to post
dante Svart 13.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2013 (redigert) Alt ok hvis belgen til eksos sitter som den skal. Det skal komme noe ved drevplaten Redigert 13.Oktober.2013 av dante (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ehrnst Svart 13.Oktober.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Oktober.2013 Synes majoriteten kom bak jeg, slet med å få samlet alt i drevposen Sent from my Lumia 800 using Tapatalk Sitér dette innlegget Link to post
ehrnst Svart 13.Oktober.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Oktober.2013 tipper det så ca sånn ut: http://www.youtube.com/watch?v=mM3cMHKgiaw altså, ingen sprut ut fra eksos. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.