Executive Startet 15.Oktober.2013 Del på Facebook Startet 15.Oktober.2013 Min neste båt ser ut til å bli en med visp på hekken. En stor visp i form av Yamaha F150. Båten skal ligge på sjøen i vinter. Det fryser ofte til selv om det er bobler i havnen. Ikke veldig tykk is. Båter med drev er ikke problematiske da drevet alltid har vært under isen. Men hva med påhenger? Jeg ser for meg at jeg vil vippe den ut av sjøen. Renner allt vannet ut av motoren og vannpumpen etc. Eller må jeg kjøre en prosedyre med frostvæskeflushing? Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
glalaks Svart 15.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 15.Oktober.2013 Ligger en annen tråd på forumet med det samme temaet. Står det meste der;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.