enebakk Startet 17.Oktober.2013 Del på Facebook Startet 17.Oktober.2013 Som evne tittel sier åssen er dele tilgangen på en sånn motor er ikke sikker på nr på motoren trur det er en ca 1980 mod. Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 17.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2013 Om det er ein Ford i 27 serien trur jeg ikkje det er problem med deler.Motorene er brukt som lastebil industri og båtmotor.Marinisering avhenger av den som har hatt ombyggingen.Kontakt eit Ford verksted,meiner motorene stod i Ford Cargo lastebil Sitér dette innlegget Link to post
løve Svart 17.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 17.Oktober.2013 Kan ikke tenke meg motor som er enklere å få tak i deler til. Mange muligheter ! Sitér dette innlegget Link to post
Crazy Dane Svart 19.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2013 (redigert) Hej jeg har en Ford 2715E 120hk og har købt en del fra England og er meget tilfreds med deres service, har også købt en del til gearkasse her. http://www.asap-supplies.com/marine/ford-engine-spares Mvh. CD Redigert 19.Oktober.2013 av Crazy Dane (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.