Goose Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 Jeg har feilmeldinger min Volvo penta d3 190hk - 2006 mod. Meldingene er fault på engine og trim samt blinker orange varsellampe og gir lyd i instrumentpanel. Motor starter og går fint til den blir varm men da kutter turbo ut og motoren går i sikkerhetsmodus. Er det noen som kan hjelpe? Quote Link to post
Eureka Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 Feilmelding på trim? Hva viser trimindikatoren din? Kan du kjøre opp drevet? Om svaret er nei, se på oljereservoaret. - opplevde selv nylig at slangene på powertrim på D6 med dph drev kolapset og revnet med påfølgende lekkasje. Quote Link to post
Moyja Posted October 22, 2013 Share Posted October 22, 2013 Er dette en d3 med EVC B ? Quote Link to post
Goose Posted October 23, 2013 Author Share Posted October 23, 2013 Litt usikker på om det er evc b? Ja drevet kan kjøres feilfritt opp og ned... Hvor finner jeg ut om det er evc b? Hvor finner jeg ut om det er evc b? Quote Link to post
Recommended Posts