Tony88 Startet 22.Oktober.2013 Del på Facebook Startet 22.Oktober.2013 får ikke start på min yanmar 2qm20. kjøpte den får 4 dager siden med motor problemer. den får diesel fra filteret fram til diesel pumpa, men ikke der ifra å til dysa. lurer da på om den kan være stopp knappen eller om det kan være noe elektrisk som må kobles får at pumpa skal gå? takker får alle innspill :) Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 22.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2013 Er ikke noe elektronisk stopp knapp orginalt. Er en waier/spak som drar ''speed'' hendelen tilbake. . Vis du står forand girkassa så er det på høyre side nede på blokka. Sitér dette innlegget Link to post
Tony88 Svart 22.Oktober.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Oktober.2013 er ikke det bare en gass spak der da? eneste jeg har sett som står på den siden. diesel pumpa er. Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 22.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2013 nei. Skal stå en waier som trekker hendelen bak når du skal stoppe. Er en skrue til å feste waieren i mener e å huske. kan se en dag i båten å ta et bilde vis du ønsker det Sitér dette innlegget Link to post
Tony88 Svart 22.Oktober.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Oktober.2013 ja det hadde vært kjempe fint:) har ikke waier ned til stoppen. er det samme spak som gass bortsett fra at den skal dyttes bakover når det skal stoppe? Sitér dette innlegget Link to post
Jonas Svart 23.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2013 (redigert) Ja, det tror jeg du har helt rett i. Presse gasspaken bakover som da er fjærbelastet, er stoppen på denne. Da må gasswaieren vere så slakk at det er mulig å trekke spaken bakover. Redigert 23.Oktober.2013 av Jonas (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 23.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2013 Sjekk denne siden/linken. https://baatplassen.no/i/topic/18599-yanmar-2qm20-3qm30/ Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.