terjekjh Startet 23.Mars.2005 Del på Facebook Startet 23.Mars.2005 Har nettopp bytttet ut mintrofaste men noe sliten Powertrim motor(92 modell (tror jeg)). Regner med at ventilene er utslitt fordi drevet siger ved kjøring. Passer for en som har defekt el.motor men gode hydralikkventiler. Skal sette den for salg på forumet men er usikker på hva som er riktig pris. En ny koster ca 6000 ,- men hva er vel det når vårsolen skinner og temperaturen stiger Sitér dette innlegget Link to post
saga Svart 25.Mars.2005 Del på Facebook Svart 25.Mars.2005 (redigert) Jeg solgte en sliten, om ikke defekt, powertrim motor - 87 mod til et DP290 A for 500 kr til en som hadde bruk for noen reservedeler. Din pumpe er av nyere type og kanskje i bedre forfatning men noe særlig over 1000-lappen tror jeg ikke den er verdt. Redigert 25.Mars.2005 av saga (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
terjekjh Svart 25.Mars.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mars.2005 Takker for ditt innlegg og jeg setter den til salgs for kr 800,- pluss fraktomkostninger. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.