Roger og Olina Svart 28.Oktober.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Oktober.2013 Jo da. Motoren skal være bra. Han vi har kjøpt den av, er en perfeksjonist til de grader. Rent og pent overalt. Mange finesser som hadde laget. Alt fra små detaljer, til å enkle komme til motoren. Alt det eletriske er byttet. Motor er overhalt + ++ Beklager at ditt inntrykk av BP gjødsles videre. Godt du overser det. Det er den egenskapen som er viktigest her inne. Vi hadde Summer Family i 3 år, og var godt fornøyd med den. Baugspyd hadde eg av og til lyst på Det både pynter og er praktisk ! Jepp, ser den Sæbø- Blåser i det. Konemor er litt overrasket over hvordan noen farer med pølseprat Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 28.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2013 Det lyser godt vedlikehold overalt på disse bildene! Kjempebåt, som jeg er sikker på at dere vil bli glad i ! Gratulerer så mye og lykke til ! Husk, båt er hobby :-) Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 28.Oktober.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Oktober.2013 Gratulerer med valg av båt. Så veldig fin ut på bildene. Er motor og teknisk like bra, er det helt topp. Masse fin båt for pengene. Kos dere med den:-) Bare så synd det er så lenge til sommeren... Takk for det- Ja, det blir leeeenge å vente. Men så får en tid til å planlegge litt osv da. Det lyser godt vedlikehold overalt på disse bildene! Kjempebåt, som jeg er sikker på at dere vil bli glad i ! Gratulerer så mye og lykke til ! Husk, båt er hobby :-) Ja, som sagt så er denne karen som har hatt båten utdannet både når det gjelder motor og el. Han har brukt mange timer på denne. Når vi gikk ombord, byttet han til tøffler. Sier litt... Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 28.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2013 (redigert) Grattis med ny båt. Ser flott ut. Sjelden å se el-anlegg på slik måte. Har sendt deg IM, som kanskje kan hjelpe mot støy.... Håper du fikk med el-skjema og annen dokumentasjon. Redigert 28.Oktober.2013 av Marwin (see edit history) Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Roger og Olina Svart 28.Oktober.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Oktober.2013 Grattis med ny båt. Ser flott ut. Sjelden å se el-anlegg på slik måte. Har sendt deg IM, som kanskje kan hjelpe mot støy.... Håper du fikk med el-skjema og annen dokumentasjon. Ja, han har laget el-skjema. En hel perm med div papirer. Som f.eks nr på Oljefilter osv osv. Hva er IM? Ny her serru Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 28.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2013 En slik perm er som et verdipapir :-) Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Viksund Bravo Svart 28.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2013 Gratulerer med flott skute! Den så velholdt ut :-) Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Kenneth 81 Svart 28.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2013 Båten ser ut til å ha blitt utrolig godt tatt vare på! Gratulerer med en flott båt! :) Sitér dette innlegget Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk Mazda 929, Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5 Link to post
Roger og Olina Svart 29.Oktober.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Oktober.2013 Takk for det Kenneth Sitér dette innlegget Link to post
M/B Cathy Svart 29.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2013 Gratulerer ;-) ser veldig godt holdt ut! Nå er det jo bare å dulle og sulle med den over vinteren;-) Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 29.Oktober.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Oktober.2013 Gratulerer ;-) ser veldig godt holdt ut! Nå er det jo bare å dulle og sulle med den over vinteren;-) Takk for det M/B Pondus. Skulle gjerne gjort det. Men den skal stå på land der jeg kjøpte den. 3 timer å kjøre hver vei, så blir nok ikke så mye dulling selv om jeg så gjerne vil Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 29.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2013 Dette er et godt råd: Til trådstarter: det er mulig i innstillingene å ignorere enkelte medlemmer man ikke ønsker å se innlegg fra. Typisk brukt når "ødelegge-just-for-fun" innlegg er til stede. Det ser dessverre ut som noen forsøker å ødelegge tråden for deg. Ved å ta i brukt innstillinger ser du rett og slett ikke innlegg fra de du har markert ut. Har 7 stk på svartlista, og livet på Bp ble straks riveligere Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Lars Kirkeng Svart 29.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2013 Den så veldig koselig ut,hva er marsfarten på denne? Tenker dere får mye hygge med denne! :-) Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 29.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2013 Problemet med det er at da ser en ikkje hva andre har skrevet og bare durer på med skylapper. Hvor sitter denne knapper forresten, kan ikkje sjå den ? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 29.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2013 Du finner knappen for fiender her inne i kontrollpanelet https://baatplassen.no/i/index.php?app=core&module=usercp Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Roger og Olina Svart 29.Oktober.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Oktober.2013 Den så veldig koselig ut,hva er marsfarten på denne? Tenker dere får mye hygge med denne! :-) Marsjfarten er 8-9 knop. Det sitter på en treblader nå. Men kommer nok til å sette på en fireblader. Øker kanskje med en knop, men en får jo en jevnere gange også. Problemet er at den pr i dag går fire knop på tomgang, så håper ikke den øker for mye med ett propellbytte. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 29.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2013 Fiender faktisk. Derfor eg ikkje såg den. Takker. Ja og den nye båten såg meget lovendes ut. Ryddig og fin og veldig koselig i lugaren Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 29.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2013 Blir det bedre med fire blader? Sist jeg byttet endte jeg med nye tre-bladere, men med en annen fasong enn de tidligere. Anbefalingen for til meg var å fortsette med tre blader. I nordanen mener jeg at jeg hadde fire blader, og gjorde 4,5 knop på tomgang. Men det var en 150 hk, hvor nok tomgangen var stilt litt for høyt. Sitér dette innlegget Link to post
Catch22 Svart 29.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2013 Gratulerer med det som ser ut som en veldig fin og ryddig båt. Synd med lang kjøreavstand, men det går an å sove i båt på land 'og.... Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 31.Oktober.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Oktober.2013 Gratulerer med det som ser ut som en veldig fin og ryddig båt. Synd med lang kjøreavstand, men det går an å sove i båt på land 'og.... Takk for det. Ja, helt klart. Følger deg på den Sitér dette innlegget Link to post
M/B Nordheim Svart 31.Oktober.2013 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2013 Kjempebåt det der , den må då vera særs velhalden. Kva motor er det i han? Ser det er ein Bedford, er det ein 6`er... 120 hk? Sitér dette innlegget Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS Diagnose: Erklært kronisk båtintressert. Link to post
Roger og Olina Svart 1.November.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.November.2013 Kjempebåt det der , den må då vera særs velhalden. Kva motor er det i han? Ser det er ein Bedford, er det ein 6`er... 120 hk? Takk for det. Det skal være en 100hk i følge tidligere eier. Sitér dette innlegget Link to post
Brym Svart 9.November.2013 Del på Facebook Svart 9.November.2013 (redigert) . Redigert 9.November.2013 av kRRistian (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 20.Februar.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Februar.2014 Snart vår Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Bravo Svart 20.Februar.2014 Del på Facebook Svart 20.Februar.2014 Ja, men mye snø i Vennesla i dag. Tenker likevel mer og mer på båt for hver dag som går...... :-) Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.