cosmic Svart 30.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2014 Gratulerer. Alltid kjekt når man vinner. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 30.Oktober.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Oktober.2014 Tikkelyden, som var svært så fremtredende i videoen, er forresten IAC ventilen (Idle Air Control) og den skal låte slik på tomgang. Den finregulerer luftmengden forbi gasspjeldet for å holde tomgangsturtallet stabilt. Det er en on/off ventil som står å tikker med fast frekvens men forholdet mellom tiden av og på endrer seg. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.