Jump to content

Hva har du i din gripbag?

Guest Avmønstret#

Recommended Posts

Guest Avmønstret#

Har laget meg en liten gripbag og lurer på hva andre har i sin. Selv har jeg en liten vanntett sekk som jeg enten har hengende ned ved karbordet. Vi seiler kystnært så innholdet preges vel av det. Vi har ikke flåte men kun en gummibåt å stole på om skuta plutselig skulle gå ned.

I hodet mitt så er det to ting som blir viktig, å bli sett og oppnå kommunikasjon med noen.

I den har jeg puttet bluss og nødraketter pluss en vanntett liten Garmin GPS med tilhørende ekstrabatterier pakket for seg selv. Og også en hodelampe med led lys og ekstra batteri til denne.

Fant en liten dynamobasert led lommelykt i en butikk som jeg kommer til å hive oppi også.

------------

Så noe jeg savner. En gang i verden hadde jeg en mobil som jeg kunne putte vanlige penlight batterier i. En slik telefon med kontantkort hadde vært genial i en gripbag, og selvsagt også en håndholdt vhf.

------------

Noen andre innspill?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...