geiro Startet 6.November.2013 Del på Facebook Startet 6.November.2013 (redigert) kjøpte båt i sommer å lurer på hvilke merke/type båt jeg har kjøpt :) Redigert 6.November.2013 av geiro (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 6.November.2013 Del på Facebook Svart 6.November.2013 Velkommen til BP. En quiss uten ledetråd. Den er fin ! Eg slenger ut første forslag. Askeladden ! Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Bearded Beast Svart 6.November.2013 Del på Facebook Svart 6.November.2013 Ja det kan man lure på. Verre enn påskequizen i nrk radio det her Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 6.November.2013 Del på Facebook Svart 6.November.2013 Kan ligne litt på en eldre vestfjord 17,5 ,men tviler litt ! Sitér dette innlegget Link to post
geiro Svart 6.November.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.November.2013 hehe ja er litt av en quize:) jeg har lurt en stund selv så nå måtte jeg gå harde tilverks å legge ut en tråd :) takker får svar så langt. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 6.November.2013 Del på Facebook Svart 6.November.2013 En quiss uten ledetråd. Den er fin ! Ikkje meining å spore av tråden, det var ingen bilder der når eg besvarte, så derfor vart svaret sånn Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
geiro Svart 6.November.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.November.2013 åja hehe nei sleit litt me å få ut bilder i starten men fikk ordna det te slutt ;) Sitér dette innlegget Link to post
Trondps Svart 6.November.2013 Del på Facebook Svart 6.November.2013 Rana 17 Sitér dette innlegget Link to post
abella Svart 6.November.2013 Del på Facebook Svart 6.November.2013 sikkert en with vital 15 fot, denne modellen er noen år nå, ligner veldig på den eg hadde for ca,40 år siden Sitér dette innlegget Link to post
geiro Svart 6.November.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.November.2013 hmm da er det bare å lure på hva jeg skal selge den som er mange alternativer hehe :) Sitér dette innlegget Link to post
Lillegule Svart 7.November.2013 Del på Facebook Svart 7.November.2013 Denne ligner veldig på min fars båt. Han har en Skaarterne ( evt Skårterne, litt usikker på skrivemåten) på 17 fot. På babord side av "hylla" foran er det i hans et vertias- merke jeg synes var veldig fint som barn...for drøyt 35 år siden. Sitér dette innlegget Link to post
Øya Svart 7.November.2013 Del på Facebook Svart 7.November.2013 Silver Viking ? Sitér dette innlegget Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. Link to post
Seilaren Svart 7.November.2013 Del på Facebook Svart 7.November.2013 Nordan? Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
geiro Svart 8.November.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.November.2013 Du har vist rett lillegule jejj tusen takk får alle forslaga men skaarterne var rekti:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.