vilkenkarl Startet 7.November.2013 Del på Facebook Startet 7.November.2013 Hej! Jag har blivit "ofrivillig" ägare till en Caskaruda 38 som stått på land några år. Motorn var delvis renoverad, men inte återmonterad så det är jag i full gång med nu. Eftersom båten tydligen har legat i Nordnorge många år slog det mig att det finns säkert en klurig norrman som kan ha lite bra idéer. Jag kopplade in batterierna och får enbart ström till motorn, i övrigt är allt mörkt (vilket är irriterande när årstiden kräver ljus...). Någonstans i alla kablar som kopplats på i efterhand har det blivit fel, men var? Jag har sökt efter ett original kopplingsschema utan framgång, är det någon som vet var man kan få tag på ett? En annan sak, Caskaruda, finns det båtvarvet kvar? Jag hittar ingen tillverkare på webbeb i varje fall. Dom borde väl ha ett kopplingschema vill jag tro? Mvh, Daniel Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.