Eystein Bjerke Startet 8.November.2013 Link til dette innlegget Startet 8.November.2013 Hei, Jeg driver og overhaler motoren for tiden, og har et par spørsmål angående olje injeksjonen. Dette kommer jeg til å gjøre uansett hva de fleste sier om at systemet er upålitelig(!) Min mening er at systemet er enkelt og har få feilkilder. Jeg regner med at jeg skal erstatte oljepumpa, som kan være en mulig feilkilde. Jeg kommer over to typer; 42959A 1 og 42959A 2. Jeg er usikker på hva som er forskjellen, noen som vet om det er noen forskjell? Alle slangene i systemet er festet med strips, som også verksted sier de bruker til slikt. Jeg ønsker heller å bruke veldig små slangeklemmer, noen som vet hvor jeg får kjøpt dette? \Eystein Sitér dette innlegget Link to post
Eystein Bjerke Svart 11.November.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.November.2013 42959A 2: Sitér dette innlegget Link to post
Eystein Bjerke Svart 20.November.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.November.2013 Ingen som har noe å komme med her? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.