Bitteliten Startet 11.November.2013 Del på Facebook Startet 11.November.2013 (redigert) Liker disse båtene av utseende veldig godt, og de tester ekstremt bra. Ser at de er ganske dyre - 220 med 150 Etech kommer på rundt 1/2 mill. 240 litt mer og den lekre 240 cabin på drøyt 700 med 250 hk. Cabin er i mine øyne en ultimat helårsbåt i denne klassen - kanskje litt for lukket for sommeren. (Targa 32 er drømmehelårsbåten ) Noen som har testet disse eller har andre synspunkter? Hvordan er disse mot feks Anytech? Redigert 11.November.2013 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 13.November.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.November.2013 Ingen? Vær smart. BRUK VEST! (Signatur :-)) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 13.November.2013 Del på Facebook Svart 13.November.2013 vest kan være lurt =) lå en i nabobåsen min i sommer - plutselig en dag var den sunket i fortøyningene... Tror ikke de har fått klarhet i hva som skjedde enda Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Tor Arild Svart 13.November.2013 Del på Facebook Svart 13.November.2013 Enig i at disse unektelig ser skikkelig tøffe ut - og at de tester bra uansett land og magasin. Har ikke vært ombord i en selv - men har vært ombord i Buster sin XXL Cabin. Det jeg synes rent subjektivt er at det blir litt trangt under taket i disse båtene. Har du Targa 32 som drømme helårsbåt - kan du jo gjøre som en kompis: Kjøpte en Targa 31 med nye(re) maskiner og drev. Ligger en 31 med 2 x D4/drev til salgs i Ålesund. Med litt pruting så er nok den nede på en XO240 med litt plotter og annet snacks fra tilbehørslisten. Nå er jo jeg subjektiv - hadde ferien på helgelandskysten med Targa 37 - og klarte å time det slik at vi var der i de to eneste ukene med fire stormer på rad i sommer. Da var ingen kryssninger lenger i kategori lystseilas - og da var det greit med akkurat en slik båt... Sitér dette innlegget Link to post
Sommer#Sol Svart 27.Juli.2014 Del på Facebook Svart 27.Juli.2014 XO - les artikler, prøv båten(e) og vurder selv. Personlig ikke i tvil. Dette er båter egnet til mange formål, også god fart i relativt grov sjø. XO serien koster en del, -som eksempelvis biler av høykvalitet m mye utstyr jo også gjør, (dessverre). (Husk å sørge for et epoxylag, eller annen diffusjonstett maling FØR bunnstoff legges på, -noe som gjelder alle ALU skrog). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.