Båten av Oslo Startet 25.Mars.2005 Del på Facebook Startet 25.Mars.2005 Jeg oppdaget til min store fortvilelse at det brukte Volvo Penta 100 S seildrevet jeg har kjøpt er "speilet" i forhold til det som jeg skal erstatte. Med dette mener jeg at motoren er montert aktenfor drevet, min er montert forrut. Er det slik at man kan snu akselinngangen på disse drevene. Håper at noen kan gi meg et raskt svar, skal prøve å bli ferdig i påsken... Sitér dette innlegget Link to post
Marna Svart 25.Mars.2005 Del på Facebook Svart 25.Mars.2005 Skjønner ikke helt dette... Mener du at det nyinnkjøpte drev er snudd 180 grader, eller er det fysisk sett et helt annet drev? HVis det er et vanlig 100S som er snudd 180 grader vil vel også propelleren peke forover? Bilder kanskje? mvh M. Sitér dette innlegget Marna Link to post
Suzuki Svart 25.Mars.2005 Del på Facebook Svart 25.Mars.2005 (redigert) Bla a enkelte HERO er levert med "bakfram" montert motor. Nesa på motoren peker da bakover, og drevet er "vridd" 180 grader midt på stammen. Såvidt jeg har forstått er dette "bare" å dele drevet på midten, og skru det sammen 180 grader forskjellig. Fikk ikkallefall det intrykket av den HERO`en jeg var ombord i.. Suzuki Redigert 25.Mars.2005 av Suzuki (see edit history) Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Spinnaker Svart 26.Mai.2009 Del på Facebook Svart 26.Mai.2009 Vil et 110S drev passe i samme bedding (hullet) som 100S har vært montert tidligere? Sitér dette innlegget [Moralens glade vokter!] [Vinner OT-forum entusiast 2010] [ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ] Link to post
Spinnaker Svart 27.Mai.2009 Del på Facebook Svart 27.Mai.2009 Vil et 110S drev passe i samme bedding (hullet) som 100S har vært montert tidligere? Er det ingen her som har byttet ut et VP 100S seildrev med et VP 110S seildrev? Kanskje også motoren i samme slengen, MD6 med MD7 for eks. Sitér dette innlegget [Moralens glade vokter!] [Vinner OT-forum entusiast 2010] [ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ] Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.