Odne N23 Svart 20.November.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.November.2013 (redigert) Litt over mitt budsjett den gitt. Ligg ein Steyr inne til rundt 160, men det blir i meste laget det òg. Nokon som har erfaring med FNM-motorane? http://www.finn.no/finn/boat/motor/object?finnkode=45255742 Ser det fins nokre alternativ som kunne passa til min båt. Lette og greie, men er dei holdbare? Redigert 20.November.2013 av Odne N23 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
oks81 Svart 21.November.2013 Link til dette innlegget Svart 21.November.2013 Flott båt! Ser ut som om det har stått en Volvo tidligere?? Da er det vel minst arbeid å sette inn en Volvo.. Synest denne hadde fortjent en KAD 32, eller kanskje en KAD42/43? F.eks. denne: http://www.finn.no/finn/boat/motor/object?finnkode=44759512 Pass på evt. å få den ombygd til KAD43! Med påhengs ødelegges litt av utssendet synest jeg, men er jo mindre vedlikehold. :) Sitér dette innlegget Link to post
Odne N23 Svart 22.November.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.November.2013 (redigert) Eg er, som deg, skeptisk til utsjånaden med utanbords. Dette er vel eigentleg grunnen til at eg ikkje har bestemt meg enno. Fjord 21 har også eit litt "spesielt" akterspeil, så det er ikkje berre berre å få bestilt kombinert brakett og badeplattform. Spesielt ikkje når eg ikkje har båten her og kan måle og teikne sjølv. Forrige eigar har målt litt for meg, så eg har det grøvste, men viss eg skal utom det flate partiet på akterspeilet er eg redd det ikkje vil passe. Ser for meg at det evt må bli innfestning kun på det flate partiet og at plattforma kan stikke litt utom dette. Eller eg kjøper berre motorbrakett av same type, men utan platform, og tilpassar plattforma som er der i dag mot denne. Redigert 22.November.2013 av Odne N23 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 22.November.2013 Link til dette innlegget Svart 22.November.2013 Flott båt! Ser ut som om det har stått en Volvo tidligere?? Da er det vel minst arbeid å sette inn en Volvo.. Synest denne hadde fortjent en KAD 32, eller kanskje en KAD42/43? F.eks. denne: http://www.finn.no/finn/boat/motor/object?finnkode=44759512 Pass på evt. å få den ombygd til KAD43! Hva er forskjellen på KAD 43 og KAD 42? Så sene modeller som dette av KAD 42, har de fått lukket bort de problemene som de tidlige KAD 42 har med seg, er jeg blitt informert om av folk som mener å ha greie på dette. Personlig må jeg si at Dieselsekseren er for tung for en 21 fots båt, ser helt kokko ut på bilder jeg har sett av båter med denne kombinasjonen. Hele båten blir baktung, dette må da spille inn på manøvreringsegenskaper på båten + drivstofforbruk? Ellers er det vel en fair pris, hvis motor har gått så lite som det sies og det ikke er andre ikke nevnte ting der Sitér dette innlegget Link to post
oks81 Svart 22.November.2013 Link til dette innlegget Svart 22.November.2013 Det som jeg har hørt er at KAD42 har underspyling av stempel før oljefilter. Dette kan føre til tetting av spyledyser. KAD43 har underspyling etter filter. Her står det bl.a. litt om dette: https://baatplassen.no/i/topic/15009-havari-kad42/ Ser ut som trådstarter jobber hardt med å få til en utenbords- løsning. Det kan jeg godt forstå med dagens påhengere! :) Det blir vist mer og mer vanlig på større båter også: https://baatplassen.no/i/topic/98319-paahengsmotorer-blir-stadig-vanligere-selv-paa-baater-over-8-meter/ Sitér dette innlegget Link to post
Odne N23 Svart 22.November.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.November.2013 (redigert) Kad motor hadde vore bra det, evt ein D3. Prisen på motoren ovanfor var ikkje avskrekkande, men vi før sjå kva tida bringar. Tilbake til ei evt. utanbordsløysing: Tenkjer eg rett når eg meinar at det ikkje gjer noko at badeplattforma stikk ut om det flate partiet på akterspeilet, utan noko feste der? Burde gå greit, og sjå greit ut sjølvom det er ein bit på ca 15cm som stikk utom på kvar side? Blir ca 8 cm klaring mellom den bua delen av akterspeilet og badeplattforma. Har sendt eit par quotations på motorbrakett med badeplattform no. Så får vi sjå om eg får svar, og kva prisen evt. blir. Redigert 22.November.2013 av Odne N23 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
okristi Svart 22.November.2013 Link til dette innlegget Svart 22.November.2013 (redigert) Tenkjer eg rett når eg meinar at det ikkje gjer noko at badeplattforma stikk ut om det flate partiet på akterspeilet, utan noko feste der? Burde gå greit, og sjå greit ut sjølvom det er ein bit på ca 15cm som stikk utom på kvar side? Det er ikke behov for å feste braketten utenfor det rette partiet på akterspeilet. Det er her skroget er forsterket med ca 5 cm kryssfiner. Du feller vel inn en plate på begge sider, der plattformen stikker utenfor det flate partiet. Redigert 22.November.2013 av okristi (see edit history) Sitér dette innlegget fjord.prosjektblogg.no selco.prosjektblogg.no Link to post
okristi Svart 23.November.2013 Link til dette innlegget Svart 23.November.2013 Personlig må jeg si at Dieselsekseren er for tung for en 21 fots båt, ser helt kokko ut på bilder jeg har sett av båter med denne kombinasjonen. Hele båten blir baktung, dette må da spille inn på manøvreringsegenskaper på båten + drivstofforbruk? Jeg er til dels enig i det, men da er det "bare" å ta fem vinkelkutteren og... Og så forlenge litt Sitér dette innlegget fjord.prosjektblogg.no selco.prosjektblogg.no Link to post
Odne N23 Svart 28.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2014 (redigert) No er bilen pakka og klar. Nokre timar på jobb så går turen over fjellet . 13 meter totallengde er jo litt, men satsar på det går greit. Elles henta eg ein gammal mercruiser bensinar i vinter. 89 mod. 3,7 liter med 170hk med alpha one drev. Veit det er mange meiningar om denne motoren, og dei fleste skeptiske, men den ser grei ut og til den prisen eg betalte kan det ikkje bli det heilt store tapet. Grei størrelse og ikkje alt for tung i alle fall. Redigert 28.Mars.2014 av Odne N23 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
lassepelle Svart 28.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2014 Lykke til :) Husk å dokumentere med bilder da :) Sitér dette innlegget Link to post
Tskjei Svart 29.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2014 Håper virkelig du fikk den motoren billig... Den motoren veier så godt som det samme som for en v6 med Alpha drev...Ville heller gått for det jeg da... Sitér dette innlegget Link to post
Odne N23 Svart 22.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2014 (redigert) Vil seie eg fekk motoren ganske rimeleg ja. Håpar å halde meg i området 20-22000kr når motor og Alpha One drevet som fulgte med er på plass i båten. (Dette inkl. ny olje, filter, motorfester osv.). I følge Google så veg motor og drev ca 350kg, og det bør vel båten tåle? I går hadde eg pallen med motoren ut på tunet og fyra den opp. Veldig spent i forkant, men jammen starta den og gjekk fint:-). Så då er første hinder tilbakelagt. (Har igrunn trua på at det kan fungere greit eg. Skal i teorien vere ein forholdsvis sterk motor med bra moment). Har så smått begynt å støype litt i akterspeilet i påska, men det kjem til å ta lang tid er eg redd. Ikkje mykje ledig tid for båtpuss frammover Redigert 22.April.2014 av Odne N23 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Odne N23 Svart 4.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2015 (redigert) Her har det vore stille lenge. I fjor sommar vart det ikkje gjort allverdens. Det viste seg at akterspeilet trengte ein del omsorg. Vassdrukke og halvrote. Dette fekk eg ordna i løpet av forsommaren. Ferdig støypt med bra resultat. Kappa ut for Alpha drev og hengte på transomet. Så byrjar eg kikke på innsetting av motor, og såg då sjølsagt at motoren var alt for lang for det mikroskopiske motorrommet på denne båten. Då forsvann det meste av arbeidslyst og eg kjøpte inn stativ og presenning for vinterlagring i slutten av juli. No er imidlertid litt av entusiasmen tilbake, og forrige veke gjorde eg noko som eg håpar eg ikkje kjem til å angre på. Handla denne, komplett med drev: Motoren blir tatt ut av båten den står i no til helga, og eg håpar å ha den i hus til neste helg. Med denne har eg nokre cm klaring i forkant av motor. To motorfester er alt som må støypast inn. Desse er allereie under konstruksjon. Dumt å sitte med to av alt, men no trur eg i alle fall at båten kjem på vatnet i år. Eg er redd heile prosjektet hadde stranda dersom eg ikkje hadde fått tak i ein motor som passa utan alt for mykje arbeid. Ekstra deler kan ein altids selge. Redigert 4.Juni.2015 av Odne N23 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 5.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2015 er jo en god og kurant motor det der, og mistenker den er litt mindre tørst enn den gamle 3,7 literen.. Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Draco24styling Svart 5.Juni.2015 Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2015 Jeg har maken motor. Bare med ferskvannskjøling. Veldig fornøyd med den. Bør sjekke opp manifolder å risere før instalasjon da så sant de ikke nylig er skiftet Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Odne N23 Svart 5.Juni.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juni.2015 (redigert) Den skal vere gjennomgått nyleg. Meinar nokre av desse delene var syrevaska innvendig i den forbindelse.Elles skal den vere godt fulgt opp med service kvart år. Det er berre å krysse fingrane. Angåande ombygging til ferkvasskjøling så har eg kikka litt på det. Eg har jo ein kjølar som er i bra stand frå 3,7 literen. Men, denne har ikkje like mange inn og utløp som det er på original kjølar for 4,3. Det meste av dette burde vel la seg løyse med eit par t-stykker? Er det nokon som har noko formeining om det er grei skuring å bruke den gamle kjølaren på den "nye" motoren? Tek gjerne imot tips om korleis dette kan løysast enklast og best. Dette vert nok ikkje gjort noko med no i første omgang, men ein må nesten planlegge neste vårs prosjekt. Redigert 5.Juni.2015 av Odne N23 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Odne N23 Svart 8.August.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2015 (redigert) I går var den store dagen.Endeleg er denne gamle dama tilbake på sjøen. Ein del ting gjenstår, men motorinstallasjonen virkar vere i orden. Sjølvgjort er velgjort får eg vel seie;). Propellen er for liten, og det elektriske som ikkje har med motoren å gjere er mildt sagt uryddig,men det får eg ta til neste sesong. Redigert 8.August.2015 av Odne N23 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
crazymm Svart 8.August.2015 Link til dette innlegget Svart 8.August.2015 Hva blir du å gjøre av fart med den motoren da? fin båt du har, legg gjerne ut flere bilder av innteriøret,. Sitér dette innlegget www.scooterforum.no Link to post
Odne N23 Svart 9.August.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2015 No har eg fått brukt båten nokre timar, og eg må seie eg er veldig godt nøgd så langt. Motoren fungerar fint. Fann ut at turtellaren ikkje sto instilt på v6. Når eg fekk justert dette vart turtallet straks meir normalt, og propellen er ikkje så langt unna likevel. Litt skuffa over at eg ikkje får meir en 35 knop men... Sitér dette innlegget Link to post
Odne N23 Svart 9.August.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.August.2015 Oppsummering av helga i bileter: Familien er storfornøygde så langt. Vestane av for fotografering ved brygga. Skipperen er også nøgd. Sitér dette innlegget Link to post
Odne N23 Svart 18.August.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.August.2015 (redigert) No har vi hatt eit par litt lengre turar med båten, og ting fungerar over all forventning. Motoren går som ei klokke, og forbruket er slett ikkje avskrekkande. (Ca ca utrekning viser 22,5 liter pr. time når typisk marsjfart ligg på 21 knop). Båten går veldig lett i plan med denne motoren, og eg kan slakke av ned på 3000 omdreiningar og marsje på ca 21 knop. Noko særleg lågare fart trur eg ikkje er så effektivt, ettersom båten då dreg med seg meir sjø. Kan sjølvsagt også ha ein høgare marsjfart, men eg er litt usikker på kva som vil gi best drivstofføkonomi. Er det nokon som har nokon meiningar om dette? På kva turtal er motoren mest effektiv? Redigert 18.August.2015 av Odne N23 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 18.August.2015 Link til dette innlegget Svart 18.August.2015 Jeg har samme motor. Men tyngre båt. Marsfart mellom 3800 og 4200 o. Ca 40 l timen. Men er jo ikke kos å kjøre der. Så ligger som oftest i 7 kn på 2000 o. Har ikke regnet snitt i år. Men har ligget på 10-12 l i snitt pr time med kosefart Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Torsen67 Svart 18.August.2015 Link til dette innlegget Svart 18.August.2015 Har du trimplan Odne? Sitér dette innlegget Link to post
Odne N23 Svart 14.Mars.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2016 Snart ny sesong og mykje skulle vore gjort, men det blir vel til at litt pussing under, nytt botnstoff, og impregnering av kallesja er alt det blir tid til. Vil heller få brukt båten i år. Og svaret på det snart årsgamle spørsmålet er ja, eg har trimplan. Det er ganske essensielt på denne båten. Lite som skal til før den legg seg over. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.