theppan07 Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 Jeg skal skifte motor i båten og med ny motor følger det med nye instrumenter/kombiinstrumenter.Resultatet er at jeg får flere 52mm hull i instrumentpanelet etter der de gamle instrumentene satt. Noen som vet hvor jeg kan få tak i 52mm "blindlokk" ? Har googlet og finner ikke noe, heller ikke i katalogene til SEASEA og Maritim. Quote Link to post
Banarne Posted November 18, 2013 Share Posted November 18, 2013 Uten at jeg vet hvilken båt du har.. blir det ikke penere å lage en ny overflate og felle inn kun de instrumenter du skal bruke? Quote Kan hende jeg seiler min skute på grunn; men så er det dog deilig å fare!Henrik Ibsen Link to post
theppan07 Posted November 19, 2013 Author Share Posted November 19, 2013 (edited) Har en Trophy med stort "dashboard" hvor det sitter masse brytere, automatsiktinger etc, så derfor ønsker jeg heller å "plugge igjen" hullene. Edited November 19, 2013 by theppan07 (see edit history) Quote Link to post
Wallas Service Posted November 19, 2013 Share Posted November 19, 2013 Vet at blindlokk var i sortimentet til VDO i "gamle dager". Solgte noen slike på -80 og -90 tallet Det er visstnok Sleipner Motor som er importør dag, hør om de kan hjelpe. Quote Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
nordan family 27 Posted November 19, 2013 Share Posted November 19, 2013 Eller en rørleggerforretning. Har ofte lokk til ulike størrelser og overflater. Quote Link to post
Worry II Posted November 19, 2013 Share Posted November 19, 2013 Hva med dette ? :http://prosportgauges.com/52mm-switch-panel-pod-dash-gauge-blank.aspx Quote Link to post
Teerex Posted November 19, 2013 Share Posted November 19, 2013 eller felle inn nye instrumenter av et eller annet mere eller mindre nyttig slag, f.eks. turbotrykk, eksostemp. osv. (om det er turbodiesel da). Quote Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under evig reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
theppan07 Posted November 19, 2013 Author Share Posted November 19, 2013 Blir for mange hull å fylle inn med "unyttige" instrumenter. Det er et større aluminium dashboard. De lokkene du viser til Worry II er akkurat det jeg hadde i tankene. Takk skal du ha. Quote Link to post
GlennIversen Posted November 19, 2013 Share Posted November 19, 2013 Bilsportbutikker har slikt vil jeg tro, de hadde det når jeg rattet bilcross :-) Quote Ha en fin dag Link to post
NoWaK Posted November 20, 2013 Share Posted November 20, 2013 En del felger har senter på 52mm, kanskje en dekk/felg butikk kan skaffe deg løse senter lokk. Quote Jan Fredrik Jeg bor her, du æ? Badegjest? Båter: Comet 26, Wesling 16 (jolle), Yamarin 4220 også et par slepejoller. Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.