Tariq Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 Jeg skal bygge en opplagshenger til en 22 fots katamaran (RIB), og lurer på om jeg skal la den hvile på de to skogene, eller om den skal hvile på tunnelen mellom skogene slik at selve skrogene svever? Quote Link to post
bellen Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 Den må hvile på skrogene Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.