Jump to content

Hvem leverer rimelige skilter og navneplater

jone

Recommended Posts

Jeg har ved to tidligere tilfeller kjøpt navndekaler til båten samt registreringsnummer "klister" fra firmaet LrDesign.se (i Sveriege). Når jeg nå skal kjøpe til min nye båt ser jeg at de har doblet prisen i løpet av 2 år, det samme skjedde også da jeg kjøpte av disse forrige gang. Kvaliteten hos Lr design er imidlertid meget bra.

Er det noen som har tips på andre leverandør av slike "klistermerker" som leverer kvalitets produkt til en god pris.

Sjekket seinest i går hos en lokal skiltmaker. Han tok 200,- for navneskilt (klistremerke) i 10 cm høye bokstaver (blir da ca 70 cm langt)

Det var også med stedsnavnet i 2,5 cm bokstaver under.

decorshop skulle ha 446,- for samme skiltet (antar at frakt da kommer i tillegg)

Så kan være greit å sjekke lokalt dersom slikt finnes.

Sjekket seinest i går hos en lokal skiltmaker. Han tok 200,- for navneskilt (klistremerke) i 10 cm høye bokstaver (blir da ca 70 cm langt)

Det var også med stedsnavnet i 2,5 cm bokstaver under.

decorshop skulle ha 446,- for samme skiltet (antar at frakt da kommer i tillegg)

Så kan være greit å sjekke lokalt dersom slikt finnes.

Kan jeg spørre om hvem det var? for jeg vil gjerne ha det selv til båten

Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :)

.......................

Er det noen som har tips på andre leverandør av slike "klistermerker" som leverer kvalitets produkt til en god pris.

Du har jo Autoreklame i Rogalandsgata i Stavanger. Om prisen er god eller dårlig i dag vet jeg ikke, men var helt grei for noen år siden.

http://www.autoreklame.no/

Redigert av Hafrsfjord (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...