jone Startet 22.November.2013 Link til dette innlegget Startet 22.November.2013 Jeg har ved to tidligere tilfeller kjøpt navndekaler til båten samt registreringsnummer "klister" fra firmaet LrDesign.se (i Sveriege). Når jeg nå skal kjøpe til min nye båt ser jeg at de har doblet prisen i løpet av 2 år, det samme skjedde også da jeg kjøpte av disse forrige gang. Kvaliteten hos Lr design er imidlertid meget bra. Er det noen som har tips på andre leverandør av slike "klistermerker" som leverer kvalitets produkt til en god pris. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 22.November.2013 Link til dette innlegget Svart 22.November.2013 Jeg bestilte navn herfra: http://www.dekorshop.no/ Enklere blir det jo ikke ! Plate lager man kanskje billigst selv på hobbyrommet ? Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart 23.November.2013 Link til dette innlegget Svart 23.November.2013 Sku'kke forundre meg om SoBo, Nimba eller andre nevedyktige her på forumet hadde gode tips til hjemmesnekrede plater! Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 23.November.2013 Link til dette innlegget Svart 23.November.2013 Sjekket seinest i går hos en lokal skiltmaker. Han tok 200,- for navneskilt (klistremerke) i 10 cm høye bokstaver (blir da ca 70 cm langt) Det var også med stedsnavnet i 2,5 cm bokstaver under. decorshop skulle ha 446,- for samme skiltet (antar at frakt da kommer i tillegg) Så kan være greit å sjekke lokalt dersom slikt finnes. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
MaSa Svart 23.November.2013 Link til dette innlegget Svart 23.November.2013 Sjekket seinest i går hos en lokal skiltmaker. Han tok 200,- for navneskilt (klistremerke) i 10 cm høye bokstaver (blir da ca 70 cm langt) Det var også med stedsnavnet i 2,5 cm bokstaver under. decorshop skulle ha 446,- for samme skiltet (antar at frakt da kommer i tillegg) Så kan være greit å sjekke lokalt dersom slikt finnes. Kan jeg spørre om hvem det var? for jeg vil gjerne ha det selv til båten Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
SoBo Svart 24.November.2013 Link til dette innlegget Svart 24.November.2013 Kan jeg spørre om hvem det var? for jeg vil gjerne ha det selv til båten Selvfølgelig srs. Var innom hos Lys Ide på Sundby. Disse http://www.lyside.no/ Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Hafrsfjord Svart 24.November.2013 Link til dette innlegget Svart 24.November.2013 (redigert) ....................... Er det noen som har tips på andre leverandør av slike "klistermerker" som leverer kvalitets produkt til en god pris. Du har jo Autoreklame i Rogalandsgata i Stavanger. Om prisen er god eller dårlig i dag vet jeg ikke, men var helt grei for noen år siden. http://www.autoreklame.no/ Redigert 24.November.2013 av Hafrsfjord (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Rolf Svart 24.November.2013 Link til dette innlegget Svart 24.November.2013 Infoskilt på Valen utenfor Bergen. Har brukt dem til navn på båten, merking av Rib og påhengsmotoren. Kort leveringstid, rask ekspedering, greit å få korrekturlest også Sitér dette innlegget Link to post
jone Svart 24.November.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.November.2013 Tusen takk for gode tips og innspill. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.