scand26hc Startet 24.November.2013 Link til dette innlegget Startet 24.November.2013 Som emnet sier har jeg planer for skuta.. Jeg har følgende planer. Bygge ny badeplattform endre fargene på båten total opppussing innvendig. jeg lurer på om det er noen rundt kr.sand som har støpt glassfiber plattform før? Trenger hjelp og kan godt betale for jobben. håper på svar Sitér dette innlegget Link to post
nimba Svart 24.November.2013 Link til dette innlegget Svart 24.November.2013 Hei Jeg er en` av flere som nok kunne ha "hjulpet" deg med den plattformen , tingen er at jeg desverre bor på Vestlandet så det blir nok vanskelig... Men du...siden du har så mange planer antar jeg du er litt nevenyttig....litt(mange) bilder og (like mange)spørsmål innpå her er helt gratis Ekspertisen sitter klar og venter Sitér dette innlegget REHAB PROSJEKT NIMBUS 4000 FB Link to post
scand26hc Svart 24.November.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.November.2013 Ja er vel det men det et noe med å være redd for å feile... hehe er liksom ikke så klar for å begynne å ikke være helt sikker på at dette blir bra.. Har fått pris på 6000 for å endre fargen fra vannlinja og opp. Sitér dette innlegget Link to post
nimba Svart 24.November.2013 Link til dette innlegget Svart 24.November.2013 Visst den prisen er for grunnarbeid og lakkering av skroget er det en meget bra pris ! Sitér dette innlegget REHAB PROSJEKT NIMBUS 4000 FB Link to post
scand26hc Svart 24.November.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.November.2013 Ja er et lokalt firma som er ganske nystartet så de ønsker litt blest rundt seg selv.. en båt er et fint blikkfang.. Sitér dette innlegget Link to post
scand26hc Svart 26.November.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.November.2013 Da har jeg fått snakket med firmaet som skal lakke. Jeg har bestemt meg for å lakke hele båten i hvit for så å legge mørkeblå folie fra vannlinje og opp til fenderlist. På den blå filmen skal det legges en hvit linje 10cm over vannlinjen og navnet på min kone dvs båtnavnet legges inn i hvitt. Håper dette blir kult. Poster bilde når jeg får utkast fra designer. Innspill sier jeg mer enn gjerne takk til... ;) Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 26.November.2013 Link til dette innlegget Svart 26.November.2013 Dette blir spennende. Gleder meg til bilder Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
scand26hc Svart 26.November.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.November.2013 Ja kan ikke si noe annet enn at jeg og gjør. Blir det for overkill med plotter med radar på denne prammen? Sitér dette innlegget Link to post
nimba Svart 27.November.2013 Link til dette innlegget Svart 27.November.2013 Overkill ! Nei , "det er ikke størrelsen det kommer an på" slikt utstyr er ikke behovsprøvd , har du lyst og råd , kjøp det ! Når det gjelder folieringen blir det også spennende og høre prisen...jeg har nettop vært i kontakt med flere som driver med slikt vedr. litt arbeid på egen skute , foreløpig har jeg fått pris på ny vannlinje (25 m 2 delt stripe) til ca 3500,- Sitér dette innlegget REHAB PROSJEKT NIMBUS 4000 FB Link to post
scand26hc Svart 27.November.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.November.2013 Oki ja har lyst og vil ta meg råd.. ja folieringen blir spennende. Nå blir hele skuta lakket opp i hvit, liker ikke så godt den lys kremgule scand kon i på 90 tallet.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.