Poseidon Startet 24.November.2013 Del på Facebook Startet 24.November.2013 (redigert) Alt for ofte får jeg høre: " ... hvis jeg bare hadde visst ..." etter at kursene er kommet igang. Derfor nevnes at imorgen kl 1800 starter nytt SRC/VHF-kurs i Stavanger motorbåtforening. Det går over tre mandagskvelder og prøven avlegges den siste timen på den siste kvelden. Det er fortsatt mulig å melde seg på - eller bare møte imorgen kl 1800 Redigert 24.November.2013 av Poseidon (see edit history) Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Hakkannen Svart 24.November.2013 Del på Facebook Svart 24.November.2013 Hvis jeg bare hadde visst dette for en ukes tid siden.. Da hadde jeg ikke lovet meg bort i morgen kveld. Tenker du å arrangere et kurs til våren også? Kunne vært greit å hatt den lappen. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 24.November.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.November.2013 Hvis jeg bare hadde visst dette for en ukes tid siden.. Da hadde jeg ikke lovet meg bort i morgen kveld. Tenker du å arrangere et kurs til våren også? Kunne vært greit å hatt den lappen. Ja, var det ikke det jeg visste Ja, jeg legger opp til samme type kurs i mai ... Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Hakkannen Svart 24.November.2013 Del på Facebook Svart 24.November.2013 Hehe Flott, da satser jeg på å henge meg på når den tid kommer Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.