Helge78 Startet 24.November.2013 Del på Facebook Startet 24.November.2013 Hei. Vi sitter her og vurdere å kjøpe nytt hus, og det er som kjent ikkje gratis. I den sammenheng sitter eg her og lurer litt på hva eg har i "egenkapital" stående.. Så er det noen her inne som har noen formeing om hva som kan vere prisnivået på båten min i dag? Legger ved annonsen på båten fra dengang eg kjøpte båten: http://www.finn.no/finn/boat/used/viewimage?finnkode=34256805 Oppgraderinger etter dette: Ny Garmin 5008 plotter Ny SH GX 2100 VHF Ny Kalesje Henger, BK 3526 Sitér dette innlegget Link to post
Gespen Svart 25.November.2013 Del på Facebook Svart 25.November.2013 Vanskelig og si nå med dagens marked, du har vel en formening hva du må ha, så trekker du av 20%. Men dette kan forandre seg evt. Kan du være heldig. U Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 26.November.2013 Del på Facebook Svart 26.November.2013 ikkje meir enn 300 " etter dagens prisnivå Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.