Tulling16' Startet 29.November.2013 Del på Facebook Startet 29.November.2013 Hei. Jeg holder på å skrur på noen gamle påhengser nå i vinterhalvåret. Jeg har blandt annet en Johnson 25 som jeg prøver å få tak i en styrekult til, men det viser seg å være vanskelig. Se bilene under. Dukker opp en og annen på ebay ser jeg, men de er sjelden/aldri komplette. Og prisene med frakt blir nokså hårreisende. Jeg tar imot tips om gode deleselgere i Norge og det store utland Sitér dette innlegget -Min båt er så liten og havet så stort. Link to post
nimba Svart 30.November.2013 Del på Facebook Svart 30.November.2013 Hei Har du prøvd her ? Sitér dette innlegget REHAB PROSJEKT NIMBUS 4000 FB Link to post
nimba Svart 30.November.2013 Del på Facebook Svart 30.November.2013 På Finn.no under Båt/Motordeler er det masse annonser på Brukte påhengdeler , visst du allerede ikke har prøvd ville jeg tatt En ringerunde... Sitér dette innlegget REHAB PROSJEKT NIMBUS 4000 FB Link to post
Tulling16' Svart 30.November.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.November.2013 Har prøvd alle deleselgere som ligger ute med annonse på Finn på nåværende tidspunkt. Ikke lett dette her... :-) Får vel bare smøre meg med tolmodighet.. I tykke lag. Sitér dette innlegget -Min båt er så liten og havet så stort. Link to post
enter4u Svart 1.Desember.2013 Del på Facebook Svart 1.Desember.2013 Kanskje billigere å bytte motor. Eller? Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 1.Desember.2013 Del på Facebook Svart 1.Desember.2013 Prøvd Ravns garage eller Frode Dahl på tjøme? Sitér dette innlegget Link to post
Tulling16' Svart 1.Desember.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Desember.2013 (redigert) Jeg har ikke prøvd Ravn's Garage eller Frode Dahl. Trodde Ravn bare drev på med Mercury, men der tol jeg feil. Frode Dahl har jeg ikke hørt om før nå. Jeg sender mail til de nå, takk for tipset! :-) Redigert 1.Desember.2013 av Tulling16' (see edit history) Sitér dette innlegget -Min båt er så liten og havet så stort. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.