Windy 9800 Startet 25.Mars.2005 Del på Facebook Startet 25.Mars.2005 Ønsker å høre hva dere mener om levetid/utskiftingsintervall for bensinslanger. Jeg sikter da til fleksible slangene som i min båt er montert mellom påfyllingsluke og bensintank, utluftingsventiler og bensintank, samt fra vannutskillere til motorene. Jeg har inspisert de som sitter der i dag for sprekkdannelser og andre tegn til slitasje, kan ikke se noe, men vet at slangene er ihvertfall fra 1999. Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 25.Mars.2005 Del på Facebook Svart 25.Mars.2005 En bensinslange er beregnet på å tåle ca 10 års bruk, etter det har jeg personlig byttet de. Selv om de sprekker litt i yttergummi så vil det ikke si at de lekker bensin. Husk det er flere lag med gummi og korde. Bytt de ut etter 10 År. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Slagskibet Svart 26.Mars.2005 Del på Facebook Svart 26.Mars.2005 Er de begynt å sprekke så bytt dem ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.