Luna III Startet 30.November.2013 Del på Facebook Startet 30.November.2013 (redigert) Det står noen Leisure King joller til salgs på Finn til tider,men jeg finner hverken forhandlere eller andre opplysninger om typen gummijoller. Kan noen hjelpe? Hvordan er kvaliteten osv? Redigert 30.November.2013 av Luna III (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
altmuligbåt Svart 5.Desember.2013 Del på Facebook Svart 5.Desember.2013 Hei har hat en slik noen år. Kvaliteten er ganske bra og den går veldig bra i sjøen. Den har ganske lange potonger som går en del bak båten. Dette gjør at den går lett i plan og er veldig stabil. Får den faktisk lett i plan med 4 voksende ombord ( har 9,9 Yamaha 2 takt på den. ) Synes den gikk bedre i vanet en grand min far hadde samtidig. Jeg anbefaler den. [=trygg og fin båt] Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.