BeKe Startet 26.Mars.2005 Link til dette innlegget Startet 26.Mars.2005 Hei! Leser stadig om with båter med skum i skroget her inne! Jeg har selv en 10with dromedille fra 1986. Derfor lurer jeg på om det er skum i alle eldre with'er, også i den jeg har? Om det er kommet vann i bunnen, tørker skummet av seg selv ved å bare la vannet renne ut? Takker for all respons! Sitér dette innlegget Link to post
skippy Svart 26.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2005 Snakker kun ut fra egen erfaring. ALLE trekker vann, selv min lille pioner som jeg har i dag. Har du mulighet til å skru ut en kork og la de ligge sånn noenlunde tørt vinterhalvåret går det bra. De blir lettere å hanskes med. Pumpe i en skumfylt båt har jeg problemer med. Isklump forstår jeg heller ikke. Er ingen fastsatt dato for frost i Rogaland. La de få luft i lagringsperioden. Johnny Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.