BeKe Posted March 26, 2005 Share Posted March 26, 2005 Hei! Leser stadig om with båter med skum i skroget her inne! Jeg har selv en 10with dromedille fra 1986. Derfor lurer jeg på om det er skum i alle eldre with'er, også i den jeg har? Om det er kommet vann i bunnen, tørker skummet av seg selv ved å bare la vannet renne ut? Takker for all respons! Quote Link to post
skippy Posted March 26, 2005 Share Posted March 26, 2005 Snakker kun ut fra egen erfaring. ALLE trekker vann, selv min lille pioner som jeg har i dag. Har du mulighet til å skru ut en kork og la de ligge sånn noenlunde tørt vinterhalvåret går det bra. De blir lettere å hanskes med. Pumpe i en skumfylt båt har jeg problemer med. Isklump forstår jeg heller ikke. Er ingen fastsatt dato for frost i Rogaland. La de få luft i lagringsperioden. Johnny Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.