biozide Svart 9.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2014 Sitér dette innlegget Link to post
biozide Svart 19.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mars.2014 (redigert) Nytt skap på plass, fire lag med owatrol med en liten dæsj jotun mahogany restorer som gir litt glød:) Lister ligger til tørk! Redigert 19.Mars.2014 av biozide (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
biozide Svart 1.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.April.2014 Tok det jeg hadde av vask og polish.. Meguiar's NXT Generation bil vask og meguiars swirl x polish. Resultatet var overraskende bra!! FørEtter meguiars swirl x Sitér dette innlegget Link to post
biozide Svart 2.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April.2014 Owatrol Polytrol behandlet Nytt toalett Sitér dette innlegget Link to post
biozide Svart 5.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2014 http://youtu.be/A0mnDpHCYFg Sitér dette innlegget Link to post
biozide Svart 6.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2014 (redigert) Da var skapet ferdig oljet og listet. Redigert 6.April.2014 av biozide (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
biozide Svart 8.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2014 Da var motoren ferdig lakket, inn til helga!! Sitér dette innlegget Link to post
biozide Svart 10.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2014 Da var motoren der den hører hjemme!! Sitér dette innlegget Link to post
Jadarholm Svart 11.April.2014 Link til dette innlegget Svart 11.April.2014 Ser jo veldig bra ut dette Sitér dette innlegget Link to post
Bodehode Svart 11.April.2014 Link til dette innlegget Svart 11.April.2014 Flott tråd, mye bra arbeid! Sitér dette innlegget Livet er for kort til å kjøre diesel Link to post
biozide Svart 11.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2014 Takk skal dere ha!! Ja, det har gått med en del timer her på gården;) Samboeren min synes det er litt mye med tanke på oppussing osv... Kjøpt meg fri og satt bort jobben, enkel kostnad-nytteanalyse. Sitér dette innlegget Link to post
biozide Svart 12.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.April.2014 Etter en lang lørdag var motoren ferdig installert og rettet opp!! http://youtu.be/JOeSVGZCDxU Sitér dette innlegget Link to post
biozide Svart 27.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2014 (redigert) Div. el på plass Test av seter Reklame for Borg øl ....greit med en styrepils på land;-) Redigert 27.April.2014 av biozide (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
biozide Svart 5.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2014 Hadde noen andre stoler liggende på loftet, disse er gamle , men mye bedre enn de fra Jula! Kjøpte vinyl spray på Båtbua, 445,- per boks. En til hvert sete. Ganske fornøyd med resultatet. Sitér dette innlegget Link to post
valvolainen Svart 5.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2014 wow! Sitér dette innlegget Link to post
biozide Svart 5.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2014 Takk! Mangler nye teakplater på pentryen, prøve å få dem på plass før sjøsetting! Sitér dette innlegget Link to post
biozide Svart 11.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2014 Nye teakplater på pentryn, nå begynner det å bli klart for sjøsetting!:) Sitér dette innlegget Link to post
biozide Svart 18.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2014 Klart for sjøsetting!:) Sitér dette innlegget Link to post
biozide Svart 18.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2014 Nytt teppe og nye lister på innredning. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 18.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2014 Flott båt! Men "henger" det nye instrumenbordetlitt eller er det bildet som ljuger? Sitér dette innlegget Link to post
biozide Svart 18.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2014 Bra observert!!:) Skal inn en tverrlist under før jeg lister rundt! Sitér dette innlegget Link to post
biozide Svart 21.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2014 Sjøsetting....nervene var litt på tur...tett eller lekk, men potte tett! Endelig på samme plass som for 20 år siden :) Emnetittelen skulle vært endret....MYE oppussing i vinter!! Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 21.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2014 Fine båter dette, eneste jeg ikke liker er at begge fremstolene er på samme side. Kan egentlig ikke fordra det :-) :-) Sitér dette innlegget Link to post
biozide Svart 22.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2014 Enig, men motoren stikker 15 cm over dørk dessverre. BTW: Ser du har en Windy 22 dc, lekreste dc`en fra 80-tallet! Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 16.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2014 Windyen har jeg bare tilgang på. Eieren klarer ikke å skru en dritt, derfor har jeg fått den ene nøkkelen:-) Hvordan går det med Solluxen? Har veldig lyst på en sånn selv. Uten ac altså.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.