EvenLeonhardsen Svart 18.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2016 hei du, nei ikke enda :P men har snakka med han å vært å sett på gammel skuta..desverre så har den vært delvis under vann for 2 år sia. hengte bare i tampene :P men ble berga opp ila under en time faktisk :) motoren var under, å resulterte i at den måtte byttes da den rett å slett satte seg fast selv enn så mange skyllinger d ble gjort, så "ny" motor igjen ble kjøpt ifra et firma som heter nordic motor.ellers så var båten den samme gamle, med samme navnet "Hugin" :D bortsett fra at den hadde blitt malt gul under og over rekka :S noe som så HELT forferdelig ut,men heldigvis var båten malt opp over rekka i nyere i sollux fargen,den litt mørke brune og kremgul .. Tenker d at med en skikkeli diesel steamer så flagrer vel malinga av igjen :P fikk knipsa et par bilder av den å :) så vi får nå se hva som skjer framover,men gubben er klar over at jeg vil ha båten igjen :P hehe. Blir neppe å skje noe i år siden den er under oppbygging igjen, men kanskje til neste år. Jeg får heller være på høgge litt ofte på telefon. Sitér dette innlegget Link to post
EvenLeonhardsen Svart 7.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2020 Gammel tråd, men i fjor sommer kjøpte jeg båten tilbake, Mye må gjøres, kasta ut 2.2 mercedes dieseln å har en om617 3l 5syl stående, å alt av mariniserings ting som trengs. Lett shining over motoren å så døtte den inn ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.