Gunga Din Svart 3.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2013 hanto1 skrev On 3.12.2013 at 12.24: Må på rehab hos Pronav. Helmut var på rehab i vår....så nå håper jeg han grejjer 20 år til S/Y Gunga Din Link to post
Ternen32 Svart 3.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2013 Adamaris Latinsk navn. Betydning: Noble of the sea Eier av 1978 Furuholmen 32 Fly. Ternen sin Blogg: http://ternen.rashani.no/#home Link to post
Guest Avmønstret# Svart 3.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2013 PerUlv skrev On 3.12.2013 at 17.17: Rorbert ? :-) Link to post
Careka Svart 3.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2013 Ombord hos oss, heter den "Georg" Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Benji Svart 3.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2013 Of cors LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
dskog Svart 3.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2013 Vår gamle autohelm analoge rattpilot het Gunnar. Men var så ustabil at han ikke ble brukt. Jeg har nå en ny under utvikling og har fått følgene tre navneforslag fra familien: Jar Jar Binks hvis den er ustabil. Anakin hvis den viser sine mørke sider. Chewbacca hvis den stabil. Båten heter forøvrig Yoda. Link to post
Trophy Svart 3.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2013 AutoLine Sent from my GT-P5100 using Tapatalk 4 Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
abro Svart 3.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2013 Vi hadde en Saga med Robersten autopilot og Yanmar motor. Der var det Robert som styrte og Jalmar som jobbet:-) Link to post
lnjk Svart 3.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2013 Ang kvinnenavn, Mrs Tatcher er vel ikke på listen. Stødig kurs, men mot hva? Link to post
S/Y MAMOSA Svart 3.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 3.Desember.2013 Min heter Ray Charles. Styrer i blinde! Link to post
Festina_Lente Svart 4.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2013 På La Perla het autopiloten Tor Jørgen (etter en venn). Han stiller opp, og hjelper oss uten vederlag.. Link to post
Frissy Svart 4.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2013 Pinkvin skrev On 2.12.2013 at 16.07: Det er en Autohelm fra Raymarin. Så Helmer og Raymond er jo gode kandidater :-) Spørs om jentene i familien godtar enda en styrmann av hankjønn da men ;-) Hva med Science fiction, noen som husker navna på sentrale roboter i Star Wars, Star Trek og sånt noe? Eller den skumle robot/data greia i romodysseen? R2D2 eller C3PO..... svært gode star wars navn..... bifalles Link to post
mor Amica Svart 4.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2013 Ombord i Amica II er det Yalmar som sørger for framdriften og Helmut som passer kursen. mvh Ella "Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)Amicas bloggJøa kystlag Link to post
Banarne Svart 4.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2013 Grosse Helga? Siden du ville ha et kvinnenavn ;-) Kan hende jeg seiler min skute på grunn; men så er det dog deilig å fare!Henrik Ibsen Link to post
Bernt Svart 5.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2013 Kona heter Trine , Det er henne som styrer når jeg ikke kan . Link to post
marius Svart 5.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2013 Min kone heter Audhild, så Raymarinen må vel hete Authild da. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn