Jump to content

pris/kvm til omtrekking av bavaria 33 sport

MaSa

Recommended Posts

Er det noen som har gjort dette?

Eventuelt har navn på dyktige og billige folk på sør-østlandet?

Har kontaktet ett firma i tvedestrand og 2 i vestfold. venter på svar,

Har søkt litt og funnet masse gamle tråder, men ikke noe spesielt firma, fant noe om kragerø industrier som var positivt men finner dem ikke på nettet, eksisterer dem lenger tro?

Men jeg er ikke sikker på hvor mange kvm stoff som trengs?

Jeg vil trekke om i niroxx/alcantara, har sett en del båter med dette stoffet og kan ikke si annet enn at jeg liker det veldig godt.

Så har jeg sett at noen har byttet ut plastplaten som ligger over vasken og grillen ute med en teak/treplate det syntes jeg bryter fint opp med alt det hvite og gjør seg godt, noen som vet om den kan kjøpes ferdig eller om det er hjemmelagd/spesialbestilt?

Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :)

Hør med Anitas båtsøm på Stathelle, ligger nede ved havna, rett ved juletreet og gamle Europris(treningssenter i dag).. Fikk sydd om noen puter i en båt jeg hadde.. det ble iallefall bra..

Redigert av Sydvesten (see edit history)

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Bare husk på å sjekke lysektheten på stoffet.

Dette er en skala ifra 1-8, der 8 er best og falmer minst.http://www.scanaprima.no/?c=17073

Har du sjekket lokalt, med damene som holder til bak Tordeskjold i Langesund ?

Stoffet kan du jo skaffe sjøl.

Du det hadde jeg glemt, jeg bor jo bare 200 meter i fra dem så de skal jeg høre med når jeg er hjemme fra arbeid igjen mot helga.

Hør med Anitas båtsøm på Stathelle, ligger nede ved havna, rett ved juletreet og gamle Europris(treningssenter i dag).. Fikk sydd om noen puter i en båt jeg hadde.. det ble iallefall bra..

Hun bruker jeg til kalesjene mine, har også sendt avgårde en forespørsel til henne på syinga, så venter på svar fra henne :)

Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :)

• 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...