Allan E Startet 6.April.2003 Del på Facebook Startet 6.April.2003 Ja det er det jeg skal gjøre til tider, men det irriterer meg at jeg må betale 50-60 kr for å få brenne ca 1 Liter sprit. Med den prisen synes jeg at det blir dyr kaffe. Er det noen plass for å kjøpe et litt større kvanta ? Eller er det annen sprit å få kjøpt som er billigere (annet handelsnavn) ? Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 6.April.2003 Del på Facebook Svart 6.April.2003 Er det ikke bedre å drikke opp spriten da? Det pleier jeg å gjøre (ankerdram) Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 6.April.2003 Del på Facebook Svart 6.April.2003 Drikkbar sprit til 50-60 kr. literen !! Hvor ??? mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 6.April.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2003 Helt riktig. Jeg glemte å si at det er forskjell på sprit å det er den dårlige som skal brennes, den fine skal nytes. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 6.April.2003 Del på Facebook Svart 6.April.2003 Hos "søta bror" koster 4 liter t-sprit 59,90 sek; noe som tilsvarer 50,90 NOK Biltema har bla. a "t-rød" som svenskene kaller det. Bruker man litt, har man betalt for turen, selv om det teknisk sett er smugling.... :nono: Føler meg IKKE kriminell om jeg har med 3 kanner t-rød, til bruk på origo`en.. Sparer dermed ca 600 kr på dette alene, etter pris på ca 60 i norge, og 12 i Sverige. Og fortsatt er det mange som lurer på vitsen med å dra over kjølen etter varer ??? MVH Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Slagskibet Svart 7.April.2003 Del på Facebook Svart 7.April.2003 Snart Øl tilvennings kurs igjen Hvis du syntes det er så dyrt å koke med sprit så kan du jo fyre opp et bål istedet? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.