Jump to content

Drivstoff på Lindøya


Pequod

Recommended Posts

Vet ikke om det er så mange av dere som farter rundt innerst i Oslofjorde.n ennå, men jeg er en av dem!

 

I dag fikk jeg en liten overraskelse da jeg ute på tur stakk innom for å tanke litt på Lindøya og fant ut at det ikke var mulig.

 

Årsaken er at Statoil skal kutte ut alle sine marine stasjoner. De som driver på Lindøya skal derfor overta selv og derfor var de.t ikke mulig å tanke når jeg var der. Kortautomaten er borte, men det skal settes inn en ny, men han jeg snakket med visste ikke når den kom på plass, var allerede forsinket.

 

Jeg kunne fått tanker hvis jeg hadde hatt kontanter ettersom jeg traff på en av de som driver der, men det var bare flaks at han var der, og ettersom jeg ikke hadde kontanter så ble det til at jeg dro til Kavringen.

 

Så ikke regn med at alt er OK på Lindøya hvis dere skulle ha behov for tanking i adventstiden ...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...