Cral Startet 3.Desember.2013 Link til dette innlegget Startet 3.Desember.2013 Hei, Noen som har noen tips til et Suzuki verksted i Oslo området som gir god service? Kjører gjerne et stykke for bedre service om det er å anbefale. Drammen? Østfold? Trenger service - feilsøking på en DF50 fra 2006. Motoren fusker over 2500 o/min Sitér dette innlegget ~Cral Link to post
NasseN Svart 4.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2013 Jeg er i alle fall fornøyd med både servicenivå og pris her: Jeg har kun utført rutineservice så feilsøkingsevner vet jeg ikke noe om. http://www.oslomarineservice.no/OmOss.htm Sitér dette innlegget Link to post
Cral Svart 9.Desember.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2013 Takk for tips, de er jo nesten på vei hjemover, så kan jo stikke innom og høre. Noen andre som har gode opplevelser noen steder? Carl Sitér dette innlegget ~Cral Link to post
abbor Svart 10.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2013 Hvis Kongsberg ikke er for langt unna kan jeg anbefale MC og Fritidsseneret. De selger og reparerer bil og MC i tillegg til båt, dette gjør nok at de har en helt annen profesjonalitet enn hva som er vanlig i båtbransjen. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 11.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2013 Kan støtte abbor på dette. Kjøpte selv båt/motor hos dem og har vært veldig fornøyd med service og oppfølgning. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.