Luka68 Startet 4.Desember.2013 Link til dette innlegget Startet 4.Desember.2013 (redigert) Hei der. Kjøpt meg en Stålbåt på 46 fot, med 2 motorer som heter cat 3208, men etter en liten titt i motor rommet så fant jeg ut av att eksos røra som lar sjømannen komme ut av eksos røra er helt tette og er sprekt Pga lite kjøling. Noen som vet om noen selger disse uorginale i Norge som her vises på bilde. Redigert 4.Desember.2013 av Luka68 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 4.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2013 Prøv å legge dei i saltsyre,den tar rusten og saltbelegg.Saltsyre er ganske harmlaus mot stål.Kansje det er nok gods igjen så dei kan brukes videre Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 4.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2013 Hvorfor ikke kjøpe fra greenwater, som har bildet.. ? Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Luka68 Svart 4.Desember.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2013 Saltsyre går nok ikke, for de er sprekt og er så rustene at det ikke er mer igjen. Og dette er da støpegods også. Jo kunne sikkert kjøpt de der, men har hørt at ett firma i Bergen kanskje solgte de. Men dette har jeg bare hørt, så er ikke sikker. Disse koster nye i Norge originalt 4600 + mva og jeg må ha 4 stk. Ønsker de billigere, så uorginale i Norge er sikkert billigere. Noen som vet hvor det selges. ??? Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 5.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2013 Jeg tviler på at du finner noe uoriginalt lagerført i Norge, kjøp direkte fra det store utland, og spar penger.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
-morten- Svart 5.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2013 Sikkert billigere å kjøpe sånt i utlandet.. er det rustfri kvalitet på stålet er det begrensa hvor lavt man kan få dette i Norge ihvertfal Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Mons Olav Svart 6.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2013 Prøv goggle eller va det google da va. Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
Roger jo Svart 6.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2013 Mail til http://www.asap-supplies.com/ de skaffer mye- Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.