Jump to content

Firma i Norge som selger uoriginalt eksosanlegg til Cat 3208?

Luka68

Recommended Posts

Hei der.

Kjøpt meg en Stålbåt på 46 fot, med 2 motorer som heter cat 3208, men etter en liten titt i motor rommet så fant jeg ut av att eksos røra som lar sjømannen komme ut av eksos røra er helt tette og er sprekt Pga lite kjøling.

Noen som vet om noen selger disse uorginale i Norge som her vises på bilde.

bilde

Redigert av Luka68 (see edit history)

Hvorfor ikke kjøpe fra greenwater, som har bildet.. ?

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Saltsyre går nok ikke, for de er sprekt og er så rustene at det ikke er mer igjen.

Og dette er da støpegods også.

Jo kunne sikkert kjøpt de der, men har hørt at ett firma i Bergen kanskje solgte de.

Men dette har jeg bare hørt, så er ikke sikker.

Disse koster nye i Norge originalt 4600 + mva og jeg må ha 4 stk.

Ønsker de billigere, så uorginale i Norge er sikkert billigere.

Noen som vet hvor det selges. ???

Jeg tviler på at du finner noe uoriginalt lagerført i Norge, kjøp direkte fra det store utland, og spar penger..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...