Windy37GM Startet 5.Desember.2013 Link til dette innlegget Startet 5.Desember.2013 Som mange andre har jeg Båtmagasinet på do. Og det hender at jeg bare går fra bladet med en " tilfeldig" artikkel åpen. Den synes da lett for nestemann/dame. Husets frue har tydeligvis sett dette og på sin egen måte avklart saker og ting: Ja, ja.. mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Eureka Svart 5.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2013 hehe, du får finne en artikkel om restaurering av gamle, store seilbåter i tre, til neste gang, som legges strategisk til. Sitér dette innlegget Link to post
Mons Olav Svart 5.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2013 Vetig kjering du har... Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
nordan family 27 Svart 5.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2013 Tiltredes :-) Sitér dette innlegget Link to post
Nærsnes Svart 9.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2013 ha ha, veldig bra! Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 9.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2013 Godt å ta problemet ved roten. Måtte flire av bildet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.