Windy37GM Posted December 5, 2013 Share Posted December 5, 2013 Som mange andre har jeg Båtmagasinet på do. Og det hender at jeg bare går fra bladet med en " tilfeldig" artikkel åpen. Den synes da lett for nestemann/dame. Husets frue har tydeligvis sett dette og på sin egen måte avklart saker og ting: Ja, ja.. mvh Bavaria32sport Quote Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
Eureka Posted December 5, 2013 Share Posted December 5, 2013 hehe, du får finne en artikkel om restaurering av gamle, store seilbåter i tre, til neste gang, som legges strategisk til. Quote Link to post
Mons Olav Posted December 5, 2013 Share Posted December 5, 2013 Vetig kjering du har... Quote Båt med fjernkontroll Link to post
nordan family 27 Posted December 5, 2013 Share Posted December 5, 2013 Tiltredes :-) Quote Link to post
Møkkalasset Posted December 9, 2013 Share Posted December 9, 2013 Godt å ta problemet ved roten. Måtte flire av bildet. Quote Link to post
Recommended Posts