ut mot havet Startet 6.Desember.2013 Del på Facebook Startet 6.Desember.2013 Har gått til innkjøp av ein Racor 500 vannutskiller, med i pakken fulgte det med eit filter på 10 micron. Er dette ein fornuftig filtrering ? eg treng å ha liggande eit reservefilter og eg lurer på kva eg bør kjøpe. Dere andre som har denne typen, kva bruker dåke? Motoren ein Ford har to orginale filter av vanleg type men det er vel ingen som veit kva filtreringsgrad desse har. Men det har vert gjetta på 2 micron har eg sett. Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 6.Desember.2013 Del på Facebook Svart 6.Desember.2013 (redigert) På nyere CR motorer som er fintfølende på renheten er det ofte vanlig med 10 micron på forfilter og 2 micron på finfilteret. På eldre steinknusere er det sikkert greit med 20-30 micron på forfilteret, og 5-10 micron på finfilter. På min båt med Cummins QSB 5.9 sitter det Racor 900FG med 10 micron innsats. Finfilteret er på 2 micron. Redigert 6.Desember.2013 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Sjeldenutpå Svart 7.Desember.2013 Del på Facebook Svart 7.Desember.2013 Enig :-) Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
ut mot havet Svart 7.Desember.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Desember.2013 Da kjøper eg inn eit filter i 30 micron, stoler på at det er greit. Forden kjem nok inn under type " steinknuser ". Finfilter bruker eg standard type, kva finheit desse har er ikkje oppgitt men har funka greit. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 7.Desember.2013 Del på Facebook Svart 7.Desember.2013 Har 10 m forfiltre på mine steinknusere - tamd 60c. Sitér dette innlegget Link to post
Chiefengineer Svart 7.Desember.2013 Del på Facebook Svart 7.Desember.2013 Kjører 10 mikron på forfilterene på VP-D common rail. Kjører fint 4-5 m3 på hvert av disse uten for høyt difftrykk/alarm med diesel av grei kvalitet. Og trøbler det tidligere er det jo en grunn for det. Har alltid flere sett ekstra liggende ombord. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.