Jump to content

Hjelmkamera på dykker som tok seg inn en vrak på 30 meters dyp.

Gudrun

Recommended Posts

For ikke mange dagene siden sank slepebåten Jascon 4 i nærheten av oljefeltene ved Nigeria.

3 dager etter tar dykkere seg inn i vraket som da ligger på ca- 30 meters dyp.

Hjelmkamera...

Finn frem kaffe og hodetelefoner/høyttaler....

Synes du det er umulig å forstå dykkeren så gjentar "dykkelederen" det meste...

http://www.youtube.com/watch?v=ZPz8mxJNPh8#t=37

Redigert av Gudrun (see edit history)

Liten rettelse dette skjedde i mai i år , filmen ble vel sluppet først nå, men historien kom frem umiddelbart :)

Må være litt av en følelse og finne denne personen i live etter disse døgnene!

Det er noe jeg selv drømmer om som Yrkesdykker og redningsdykker selv !

Men som regel er det få som opplever dette dessverre :/

PS var litt for sen der :)

Redigert av srs (MaSa) (see edit history)

Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :)

@5:50: "Fuck... I don't know what we are gonna do now" :lol: Godt han tok seg inn igjen kjapt. Imponerende :cool:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Det er sann historie, jeg kjenner han som var standbydykker , det var en jeg gikk på norsk yrkesdykkerskole med for noen år siden.

Og du kan være nede på denne dybden i flere døgn uten å få tfs alt handler om hvordan du blir tatt til overflaten igjen og hvor langt unna trykkammeret er når han kommer opp.

Og på denne dykkebåten er det kammer ombord.

Se på nordsjødykkerne som er nede på 150m dyp og under dette trykket i 2-3 uker av gangen !

Så det er ikke noe spesielt med dette .

Redigert av srs (MaSa) (see edit history)

Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...