Jump to content

Hadde min første oppstart i dag

John_Kr

Recommended Posts

Hei Folkens

Nå er våren kommet til Trøndelag. Vinterbekledning (burkaen) er tatt av båten, båten rullet ut i nauståpningen slik at den fikk se lys og sjøvann, koblet til ferskvann, pumpet litt på bensinblæra, vrei nøkkelen om til start.

Herregud for en fin lyd, startet tvert --- ja ja det er Yamaha.

Ja det har vært en lang vinter med å rette opp feil og mangler på båten, men nå står den som faktisk mye bedre en helt ny. Prøver å få den på sjøen i løpet av april. Litt tidlig ennå med sjøsetting. Trillet den inn i naustet igjen etter oppstarten.

Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160

Det hørtes en smule desperat ut....... og helt naturlig når vårsola titter frem :lol::lol::lol:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Det er når man leser slike innlegg at man blir litt ekstra glad for å bo på Vestlandet. Årets tripteller har passert 400 nm - og livet på sjøen er bare herlig :wink:

Idag kom vi sørover Karmsundet, passerte like innenfor Sveinane ved Kvitsøy, og 'bestmann' benyttet anledningen til å ta en solhøyde i det fine været :cool:

mvh

POSEIDON

Bilde

Redigert av Poseidon (see edit history)

Med vennlig hilsen POSEIDON

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...