nor star 290.. Svart 24.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2013 Noen velger å ha ny å staselig bil mens andre låner til båt? altså prioriteringer? Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 24.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2013 (redigert) Det har mye med prioriteringer å gjøre, folk har lån på noe så kjedelig som BIL. 500k er vel ikke unormalt for en ny godt utstyrt Skoda. Ja, det er merkelig, min gamle Focus 1,4 er neppe verdt mer enn 6-7000, den går som en klokke, men den årlige service-regninga drar på seg litt. Likevel, kapitalkostnader og verditap er lik null (endelig), kasko gir ingen mening. Litt rust i dørene, ripete og med noen småbulker ... slipper å være redd for den også, perfekt :) Det har ikke noe med prioriteringer å gjøre engang, ser bare ikke at det ville vært noe mer glede i en dyrere bil for min del ... hadde jeg vært avhengig pga. pendling eller lignende hadde det nok vært annerledes. Redigert 24.Desember.2013 av quantumduck (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.