Jump to content

Bred båttransport som krever politieskorte - noen som har erfaring

Svaap

Recommended Posts

Du gjør et fantastisk arbeid, både med å ivareta kulturarv og dokumentere dette her på forumet. Dine to tråder om Minde og Svaap er engasjerende og interessant lesing. Selv støtter jeg gjerne opp med en slant, men blir det mye arbeid for deg med merking/tagging av "min" spiker, blir det bismak... Heller en liten takkeliste her på forumet ved sjøsetting :-) vil jo ikke hefte bort tiden din til annet en båtbygging :-)

Bare mine tanker... Fortsett det gode arbeid, men ikke jobb deg lei. Det er tross alt en hobby...

Lykke til og hold oss informert :-)

Livet er for kort til å kjøre diesel

Skjønner godt at du har betenkeligheter med å ta imot penger på denne måten, kanskje se på det som et "spleiselag" for bevaring av kultur er rette måten ;-) tar gjerne en spiker eller nagle, men noe arbeid trenger du ikke legge i det :-) en symbolsk spiker holder :-)

Skjønner godt at du har betenkeligheter med å ta imot penger på denne måten, kanskje se på det som et "spleiselag" for bevaring av kultur er rette måten ;-) tar gjerne en spiker eller nagle, men noe arbeid trenger du ikke legge i det :-) en symbolsk spiker holder :-)

Kan hende jeg seiler min skute på grunn; men så er det dog deilig å fare!
Henrik Ibsen

Hei Svaap. Skjønner hvordan du tenker, og jeg hadde nok tenkt slik selv. Og siden det var jeg som brakte opp forslaget skal du få vite hvorfor. Jeg personlig vil se det som tragisk om prosjektet ditt skal stoppe opp eller bli forsinket!!! Jeg har en mistanke om at du ikke helt er klar over hvor mye dine prosjekttråder betyr for mange av oss. Og jeg er ganske sikker på at mange av oss vil være med å yte bittelitt for at du skal få fortsette med det som gir oss mye glede.

Så vær så snill. Ikke tenk som meg, men se på dette som et egoistisk tiltak sett fra vår side!!

Ben Sin

Jeg skjønner det kan bli problematisk, plutselig sitter man med et slags ansvar og skal stå til ansvar for andres penger, selv om det kanskje kommer inn bare en brøkdel av det som trengs. Eller omvendt, det kommer mer enn det som går med til transport, og hva gjør man da med resten av pengene? Joda, nok plunder.

Men vi er mange som har glede av å lese om dine prosjekter, publiseringen i seg selv er mye arbeid og verd å betale for, i tillegg til jobben du gjør med båtene. Så derfor hadde det vært fint å kunne bidra.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...