AndersWalther Startet 18.Desember.2013 Del på Facebook Startet 18.Desember.2013 Hei. Skaffet meg en golden star, tror det er 75 modell 16 fot. Driver å pusser opp denne, men vil flytte styrekonsollen helt fram. Da må jeg få laget et kontrollpanel som kan skrues fast. Er det noen som er flinke til å lage sånt? Eller har tips om hvordan jeg kan få gjort det ? Hilsen Anders Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 18.Desember.2013 Del på Facebook Svart 18.Desember.2013 Hvis du søker på forumet her vil du sikkert finne både inspirasjon og fremgangsmåte. Har du tenkt over hvordan det blir med litt bølger når du skal sitte fremst i båten? Velkommen til forumet Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Ternen32 Svart 19.Desember.2013 Del på Facebook Svart 19.Desember.2013 (redigert) Om du finner frem noen Finer plater og lekter så kan du lage en støpeform og støpe nytt i glassfiber. Som du ser på tegningen min så lager du en boks som dekker V formen du har på din båt, samt drar den litt lenger slik at du får en liten dashbord hylle. Begynn da med å lage en mal i papp fra båten din. den første tegningen er tenkt ovenfra og ned, den andre sett fra framsiden. Om du tenker deg at du lager en form som dette, og deretter støper inne i den, da vil du får ferdig dashbord som du kan skru rett inn etterpå. Redigert 19.Desember.2013 av celzeron (see edit history) Sitér dette innlegget Eier av 1978 Furuholmen 32 Fly. Ternen sin Blogg: http://ternen.rashani.no/#home Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.