Ivardraco Startet 20.Desember.2013 Del på Facebook Startet 20.Desember.2013 heisann har nylig kjøpt meg en draco 2400 fra 85 som da er uten septik tank så lurte jeg på tips og råd til plassering av tank og åssen man skal bygge dette opp med pumpe toalett som tar da vann i fra sjøen har ikke så mye erfaring fra dette Sitér dette innlegget Link to post
okristi Svart 20.Desember.2013 Del på Facebook Svart 20.Desember.2013 Hei der. Gratulerer med båt og velkommen til til forumet. Du finner informasjon om septiktank installasjon dersom du søker litt på forumet. Blant annet denne; https://baatplassen.no/i/topic/97109-draco-23-sun-cab-septik/ Lykke til. Sitér dette innlegget fjord.prosjektblogg.no selco.prosjektblogg.no Link to post
Draco24styling Svart 20.Desember.2013 Del på Facebook Svart 20.Desember.2013 Hos meg ligger tanken under køya i stikkabinen. Foran vanntanken. Trodde alle Draco 24 hadde dette som standard. Mulig den er fjærnet en gang? Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Executive Svart 20.Desember.2013 Del på Facebook Svart 20.Desember.2013 Det er listet som ekstrautstyr i de fleste prislistene. Omtrent som å kjøpe tysk premiumbil. Du får ratt og hjul. Alt annet krever kryss i en liste http://flatsea.net/draco/price-lists/draco-1986-export-pricelist.pdf Men de fleste forhandlerne spekket nok båtene med septiktank. 1985 var første modellåret for Stylingen. Det kan godt være at noen av disse var litt mindre utstyrt enn senere årganger. Om du sjekker i instruksjonsboken som er linket til lenger oppe ser du hvordan septik og slanger etc. skal plasseres. Tanken plasseres under køya i stikkabinen. Slangene trekkes inni trappa ned til hovedkabinen. Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
Ivardraco Svart 21.Desember.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Desember.2013 takker for svar =) men åssen gjør man med kværn pumper etc ? har nå manuel pumpe do med sjøvann jo og båten min er en 85 da tank var extra utstyr kom som standar året etter hehe Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 22.Desember.2013 Del på Facebook Svart 22.Desember.2013 Selv har jeg el dass med kværn. Og septikpumpe montert i trappa. Men bør ikke være noe problem og beholde pumpedassen. Utløpet fra dassen du har i dag pumpes i tanken. Vannet inn i på dassen bruker du som nå Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.