Raymond Johansen Startet 26.Desember.2013 Link til dette innlegget Startet 26.Desember.2013 Hei! Har prøvd flere ganger nå å finne en manual/instruksjonsbok til en Johnson 6 hk, noen som kan hjelpe? Modelnr: 6BS77M Serialnr: B 24710 Dette står på skiltet til motoren, har funnet modelen i en liste på nett men andre plasser jeg har vært å søkt så er det bare R og RL som kommer opp, altså 6R77M. Er det samme motor eller? På forhånd takk for svar! Sitér dette innlegget Link to post
GlennIversen Svart 27.Desember.2013 Link til dette innlegget Svart 27.Desember.2013 http://www.boats.net/parts/search/BRP/JOHNSON/1977/6R77M/parts.html Er det for å finne deler og se tegninger så tror jeg nok du kan bruke denne linken. Mulig jeg er litt på villspor, men kan jo være at B'n står for Belgia og at motoren er produsert der. Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
Raymond Johansen Svart 29.Desember.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Desember.2013 Ja, den er Belgisk produsert. Har det noen negativ betydning? Blir usikker mtp både deler oa når jeg ikke er sikker på at jeg har riktig instruksjonsbok. Tenker på gearoljebytte, plugbytteintervall osv osv. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.