Jump to content

Finnsailer 38, eller erfaring med liknande båtar

sunnmøre

Recommended Posts

Sit og vurderer kva som er den framtidige båten vår, kanskje om 5 år eller noko slikt. Har dei siste 17 åra hatt tradisjonelle velseilande seilbåtar. Ser vel for meg at vi på eit eller anna tidspunk på gå over til meir "vestlandsseilbåt". Krava vil truleg vere noko slikt: Doghouse eller dekkshus der du har beskytta styreposisjon, romsleg for- og akterkabin, to langsgåande benker i salongen - ikkje dinette eller langsgåande bysse, solid og havgåande båt, varm og bra isolert for bruk heile året, ikkje for store høgdeforkjellar på dørk eller lang og bratt leider for å kome til cockpit. Helst ikkje høgare mast enn 16-17 meter. Båtlengde ca 33-38 fot, skal kunne seilast og handterast av ein person i dei fleste forhold. Og til slutt - båten må seile brukbart. Pris: Ca 500.000, +/- nokre hundre tusen :smiley:

Har sett nokre annonser av Finnsailer 38, er det nokon som kan seie noko fornuftig om den?

http://kettlewellcruising.blogspot.no/2013/04/for-sale-finnsailer-38.html

http://www.batagent.se/691

Ellers så har eg inntrykk av at det finnast dårleg utval i Norge av båtar som eg har freista å beskrive ovanfor. Ser ut til å vere meir i utlandet. Litt merkeleg med tanke på klimaet vi har i Norge.

Har de framlegg til andre båtar?

Tja, finnes jo noen. .. Var en tråd her for kort tid siden, der contest ble nevnt. Ellers så har vi jo Nauticat. HR ketch. men disse blir kanskje litt dyrere? I den billige enden av skalaen har vi jo Alo 96 ms (litt mindre enn den størrelsen du antyder, men har d meste av kriterier ellers. 250-300', seiler bra! )

Trygve

Alo 96 er faktisk ein ganske bra båt, både MS og vanleg utgåve. For min del fell den vekk, på grunn av at det ikkje er gjennomgang til akterkabinen. Det er forresten også eit krav eg burde tatt med i første innlegget. Nauticat 33,36,38 ligg også innanfor budsjettet( ca...i alle fall 33 ) Men eg er litt skepisk til seilegenskapane. I tillegg har dei ikkje skikkeleg cockpit, det er eit must også :smiley: Minste HR-ketchen er vel 42 fot, trur eg. Mastehøgda på han blir truleg for høg, utan at eg veit det sikkert. Contesten som er nemnt, kjenner eg til. Har berre sett han utanfrå, men ser ut til å vere ein svært stor 32-fotar. Contest har også ein 38-fotar i samme stil, men har aldri sett nokon i Norge.

Guest Avmønstret#

Sandvik/Brenning MS, Fjord og så er det jo Winga, Mascot, .

LM Vitesse er vel min favoritt, men for dyr antar jeg. Er også en noen andre LM varianter.

Er egentlig en haug med ulike båter, men mange er vel produsert i små antall.

Jeg ville foretrukket de med moderne underannskrog, er jo kjekt om de faktisk kan seile også ellers blir det vel lett en motorbåt med rigg.

-------

Sverige er vel innen rekkevidde, sjekk på Blocket. Og Danmark for den saks skyld.

Var vel egentlig hr 94 j tenkte på. (men den ryker vel p omtrent alle kriterier med unntak av doghouse)

Synes det er vanskelig å finne gode alternativer i denne kategorien:( Enten seiler de dårlig, eller ser ikke ut. (i tillegg kommer alle andre kriterier...)

Trygve

• 3 years later...

Hei. Har en Finnsailer 38 ketch som vi kjøpte tidlig på 90 tallet. Båten er en utmerket vestlandsbåt og svært solid bygget. Motoren Perkins 4.236 er i likhet med båten robust. Den er også svært lettstartet. Vi har seilt flere turer i vesterled og har også seilt båten til middelhavet med retur gjennom kanalsystemet gjennom Frankriket. Vurderer å selge båten våren 2017 da vi har kjøpt hus i Spania.

Trur framleis at vi ein gong i framtida kjem til å satse på ein seilbåt med eit eller anna overbygg. No vart det det eit båtskifte tidlegare enn planlagt, så vi kjøpte ein Bavaria 36 for eit halvt år sidan. Reknar med å ha denne ein del år framover, og deretter blir det ein båt som beskytter meir mot elementa. Er svært glad i ein del av dei eldre og klassiske båtane, så det blir nok det igjen:-) 

Overbygg var et av hovedkriteriene våre når vi skulle kjøpe ny(gammel) båt. Vi vil ha tak over hodet i alle fall 7 av månedene i året og når det regner. Vil vi ha utsikt uten å måtte sitte ute. Vi kom til den konklusjonen at vi liker å seile og det er viktigere for oss å kose oss enn å seile fort.

Nå har vi en veldig bra løsning da båten har to ratt, ett inne og ett ute så da kan vi velge hvor vi vil sitte.

Midtpinne.

Jeg har kikket på en Finnsailer 35. Har forelsket meg i "helheten" på Båten,historien og kvaliteten.

Båten jeg har sett på er helt orginal,med en eier fra den var Ny,så det blir noe oppgradering,men alt funker og er i orden.

Både katamaran og Sirius hadde vore topp. Dessverre er begge alternativa for dyre. Sjefen i huset har inne lotto kvar veke. Planen hennar er Sirius 40 når kupongen går inn :thumbsup: Fornuftig dame :yesnod:

Både katamaran og Sirius hadde vore topp. Dessverre er begge alternativa for dyre. Sjefen i huset har inne lotto kvar veke. Planen hennar er Sirius 40 når kupongen går inn :thumbsup: Fornuftig dame :yesnod:

Så Sirius 40 på messe for etpar år siden. Den er like stor inni som Moody 45. Men kona må vel egentlig vinne 3 ganger i lotto, da... :) Men kanskje du kan finne noen eldre Sirius på det tyske bruktmarkedet? 35ds er egentlig stor nok, tror eg.

Kan Elvstrøm Coronet være et alternativ? Du må jo sikkert ut av landet for å finne båten uansett. http://www.devalk.nl/images/thumbnails/website/coronet-elvstrom-38-251219_2e.jpg

Motorbåt er harry - A. Rosèn